Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Impact | 2022. október 06.

Egyre jobban foglalkoztatja a magyarokat a klímaváltozás

Az idén nyáron tapasztalt különös szárazság sok ember számára aggodalomra adott okot. Jól mutatják ezt az elmúlt év legnépszerűbb Google keresései is, melyekből kiderült, egyre többeket foglalkoztat a klímaváltozás témája és annak negatív következményei. Az adatok szerint 2022 januárjától augusztus végéig tartó időszakban az előző év ugyanezen időszakához képest a „klímaváltozás” szóra vonatkozó keresések több, mint kétszeresére nőttek, míg a „globális felmelegedés kifejezésre való keresések gyakorisága 400%-kal ugrott meg. A felhasználókat azonban érdekelték a szkeptikus nézőpontok is, melynek következtében az éghajlatváltozás tagadására való keresések száma is gyarapodott, a kifejezésre 70%-kal többen kerestek rá, mint tavaly.

Az emberek nemcsak alapvető információk után érdeklődtek, de a klímaváltozáshoz kapcsolódó lelki jelenségekre is felfigyeltek – jelentősen megemelkedett a klímaszorongással kapcsolatos keresések száma, erre 90%-kal többen kerestek rá Magyarországon 2022 januárjától augusztus végéig, mint ugyanebben az időszakban egy évvel korábban.

A klímaváltozás kérdése mellett továbbra is népszerű témának bizonyult a koronavírus és a biztonságos internethasználat is. A járvánnyal kapcsolatos keresések közül a legtöbb a legújabb, tünetekkel kapcsolatos információkra irányult, így a „covid tünetek 2022” kifejezésre az elmúlt 90 napban 700%-kal többen kerestek, mint a tavalyi év ugyanezen időszakában, de gyakran kerestek arra is, hogy „hány napig tart a covid”Népszerűek voltak az egyéb, járvánnyal kapcsolatos kifejezések is, mint a „covid gyógyulási idő”, a „covid lappangási idő”és „covid meddig fertőz”. A keresésekből úgy tűnik, a felhasználók fiókjaik védelmével, megerősítésével is foglalkoztak – a „jelszó”, „véletlenszerű jelszógenerátor”, „egyszeri jelszó” és „adatvédelem” témakörök irányában is jelentősen megnőtt az érdeklődés.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk