Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Impact | 2022. szeptember 26.

Díjazták a Coca-Cola fenntarthatósági törekvéseit

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Coca-Cola Magyarország 2021-ben indította el országos kampányát azzal a céllal, hogy felhívja a lakosság figyelmét a szelektív hulladékgyűjtés jelentőségére. A kampány folytatásaként, a „Nem vagyok szemét!” programban közösségi pályázatot hirdettek hazai vállalkozások, intézmények, szervezetek, közösségek számára, ennek során 2022-ben 166 szelektív hulladékgyűjtő szettet osztottak ki a pályázók számára. A kihelyezett edényeknek köszönhetően 150 ezer ember számára vált elérhetővé a szelektív hulladékgyűjtés.

A kampányt 2021-ben egy kupakkód-feltöltő nyereményjátékkal is népszerűsítette a vállalat, amelynek során a résztvevők környezetbarát ajándéktárgyakat nyerhettek. A program sikerét a körforgásos gazdaságról és az újrahasznosítás előnyeiről, a szelektív hulladékgyűjtés mikéntjéről szóló oktatási anyagokkal is segítették.

„Világszerte problémát jelent a hulladék kezelése. Tudjuk, hogy a Coca-Cola is részese ennek, hiszen termékeink előállításához és forgalmazásához elkerülhetetlen a megfelelő csomagolás alkalmazása, amely garancia a fogyasztók számára a termék minőségét illetően. Bízunk benne, hogy a „Nem vagyok szemét!” program is hozzájárul ahhoz, hogy az újra felhasználható anyagok visszakerüljenek a körforgásba, és további értéket teremtsenek. Megtisztelő számunkra, hogy kezdeményezésünket a szakmai zsűri a legjobb fenntartható programok közé sorolta, ez igazolja azt, hogy jó úton haladunk, amikor egy fenntarthatóbb, hulladékoktól mentes világ megteremtésén dolgozunk” – mondta el Varga-Nagy Eszter, a Coca-Cola magyarországi kommunikációs vezetője.

A globális vállalat 2017-ben hirdette meg Hulladékmentes Világ stratégiáját, célul tűzve ki, hogy 2025-ig 100 százalékban újrahasznosíthatóvá teszi csomagolóanyagait – ez a cél Magyarországon már teljesült –, valamint a felhasznált csomagolóanyag 100 százalékának megfelelő mennyiséget gyűjtenek vissza 2030-ig. A vállalat üdítőitalainak palackjai PET műanyagból készülnek, amely teljes egészében újrahasznosítható: a körforgásos gazdaságban például palack készülhet belőlük újra és újra. Ehhez azonban elengedhetetlen, hogy a megfelelő helyre kerüljenek a szelektív hulladékgyűjtés során.

A „Nem vagyok szemét!” program következő etapjában az edukáció kapja majd a főszerepet: videók és interjúk segítségével mutatják majd be a szelektív hulladékgyűjtés jelentőségét a szélesebb közönség számára és egy kutatással is kiegészítik a programot, amelyből szeretnék jobban megismerni a fogyasztók kihívásait a körforgásos gazdaságba való még intenzívebb bekapcsolódáshoz.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk