A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Rossmann rendszeresen tesz a műanyaghasználat csökkentéséért és a fenntarthatóbb megoldások népszerűsítéséért. Most arra kérik vásárlóikat, hogy vigyék vissza üzleteikbe a meglévő plasztik Rossmann+ hűségkártyáikat, mutassák be a Rossmann mobilalkalmazásban elérhető virtuális kártyájukat és a plasztikkártyák pénztárnál való visszavonását követően egy környezetbarát bevásárlótáskával térhetnek haza.
Hogyan lehet részt venni az akcióban?
- Hozza be meglévő Rossmann+ plasztikkártyáját bármelyik Rossmann üzletbe.
- Adja át a kártyát a kasszánál a pénztárosnak, aki gondoskodik a kártya visszavonásáról.
- Mutassa be a Rossmann mobilalkalmazásban elérhető virtuális hűségkártyáját. Ha még nincs telepítve az applikáció, azt előzetesen letöltheti okostelefonjára.
- A plasztikkártya leadása és a virtuális kártya bemutatása után átveheti ajándékát, egy környezetbarát Rossmann bevásárlótáskát.
Az akció a megadott időszakban, augusztus 26. és szeptember 1. között érvényes, és az ajándékok a készlet erejéig állnak rendelkezésre.
A kezdeményezés része a Rossmann fenntarthatósági stratégiájának, amelyben a környezeti terhelés csökkentése és a digitális megoldások előtérbe helyezése kap kiemelt szerepet. Minderről bővebben a drogéria évenként elkészített fenntarthatósági jelentéséből részletesen tájékozódhatunk. A Rossmann Magyarország hosszú távon is elkötelezett amellett, hogy vásárlóinak környezetbarát alternatívákat kínáljon a mindennapokban.
A drogérialánc még januárban jelentette be, hogy 2024-től nem bocsát ki újabb plasztikkártyákat a hűségprogramjához kapcsolódóan. A Rossmann+ hűségprogram tagjainak száma meghaladja a 2 milliót, 2023-ban 300 ezer taggal bővült a program.
„Az idei év elejétől már csak virtuális kártyával lehet csatlakozni a Rossmann+ programhoz, mellyel évi több mint fél millió kártya gyártását és ezzel közel 3 tonna műanyag kibocsátást tudjuk megspórolni. Bízunk benne, hogy a régi kártyák visszagyűjtésével tovább ösztönözhetjük vásárlóinkat a környezettudatosabb, digitális megoldások kipróbálására” – mondta el Szabó Karolina a Rossmann CRM és ügyfélszolgálati managere.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk