Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Impact | 2024. augusztus 21.

Digitálisra cseréli plasztikkártyáit a Rossmann

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Rossmann rendszeresen tesz a műanyaghasználat csökkentéséért és a fenntarthatóbb megoldások népszerűsítéséért. Most arra kérik vásárlóikat, hogy vigyék vissza üzleteikbe a meglévő plasztik Rossmann+ hűségkártyáikat, mutassák be a Rossmann mobilalkalmazásban elérhető virtuális kártyájukat és a plasztikkártyák pénztárnál való visszavonását követően egy környezetbarát bevásárlótáskával térhetnek haza.

Hogyan lehet részt venni az akcióban?

  1. Hozza be meglévő Rossmann+ plasztikkártyáját bármelyik Rossmann üzletbe.
  2. Adja át a kártyát a kasszánál a pénztárosnak, aki gondoskodik a kártya visszavonásáról.
  3. Mutassa be a Rossmann mobilalkalmazásban elérhető virtuális hűségkártyáját. Ha még nincs telepítve az applikáció, azt előzetesen letöltheti okostelefonjára.
  4. A plasztikkártya leadása és a virtuális kártya bemutatása után átveheti ajándékát, egy környezetbarát Rossmann bevásárlótáskát.

Az akció a megadott időszakban, augusztus 26. és szeptember 1. között érvényes, és az ajándékok a készlet erejéig állnak rendelkezésre.

A kezdeményezés része a Rossmann fenntarthatósági stratégiájának, amelyben a környezeti terhelés csökkentése és a digitális megoldások előtérbe helyezése kap kiemelt szerepet. Minderről bővebben a drogéria évenként elkészített fenntarthatósági jelentéséből részletesen tájékozódhatunk. A Rossmann Magyarország hosszú távon is elkötelezett amellett, hogy vásárlóinak környezetbarát alternatívákat kínáljon a mindennapokban.

A drogérialánc még januárban jelentette be, hogy 2024-től nem bocsát ki újabb plasztikkártyákat a hűségprogramjához kapcsolódóan. A Rossmann+ hűségprogram tagjainak száma meghaladja a 2 milliót, 2023-ban 300 ezer taggal bővült a program.

„Az idei év elejétől már csak virtuális kártyával lehet csatlakozni a Rossmann+ programhoz, mellyel évi több mint fél millió kártya gyártását és ezzel közel 3 tonna műanyag kibocsátást tudjuk megspórolni. Bízunk benne, hogy a régi kártyák visszagyűjtésével tovább ösztönözhetjük vásárlóinkat a környezettudatosabb, digitális megoldások kipróbálására” – mondta el Szabó Karolina a Rossmann CRM és ügyfélszolgálati managere.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk