Debrecenben a Kossuth téren március 7. és 10. között várják a szervezők az érdeklődőket óvodás kortól egészen az idős korosztályig. A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a HUMDA Zöld Életre Valók elnevezésű országos e-mobilitási és technológiai roadshow küldetése az ismeretterjesztés a hidrogén-technológiáról, az energiatárolásról és az elektromos járművekről, azok előnyeiről, működéséről, illetve környezeti vonatkozásairól. Az országjáráson a nagyközönség közterületi installációkkal és ingyenes aktivitásokkal találkozhat majd az év első felében. A pontos helyszínekről és időpontokról a roadshow honlapján, a zoldeletrevalok.hu oldalon, valamint a HUMDA felületein lehet tájékozódni.
A technológiai bemutatók mellett az érdeklődők gokartszlalomban tehetik próbára tudásukat, a Road Safety parkban a közlekedésbiztonsággal ismerkedhet az egész család, illetve elektromos busz és e-autó kiállítás is várja a látogatókat, valamint e-rollereket is ki lehet próbálni. Egy VR-szemüvegen számos, a zöld mobilitáshoz kapcsolódó virtuális „kiállítást” lehet megnézni, az energiatárolási megoldások iránt érdeklődők pedig egy interaktív falon találhatnak meg minden lényeges információt a korszerű technológiákról.
"A jövő energetikai ökoszisztémája alapvetően a különböző energiatárolási megoldásokra épül, amelyek a hétköznapi élet számos területén, azon belül is a közlekedésben tölthetnek majd be egyre fontosabb szerepet. Főleg a megújuló energiaforrások integrációjának megkönnyítésében kap főszerepet az energiatárolás stratégiai jelentősége. A Zöld Életre Valók e-mobilitási roadshow minden korosztálynak a maga nyelvén és a számára leginkább érthető eszközökön mutatja be a jövő technológiáit" – mutatott rá Weingartner Balázs, a HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. igazgatóságának elnöke.
A Zöld Életre Valók roadshow-hoz egy szakmai workshop is kapcsolódik, ahol átfogó energetikai, energiatárolási és járműipari témákat tekintenek át a helyi és országos döntéshozók, valamint a régió vállalkozásainak vezetői, szakértői. A workshop szakmai tartalmainak kidolgozásában az Energia21 kezdeményezés is részt vett.
"A rendezvénysorozat célja, hogy tudatosítsa: a zöldenergia a magyar gazdaság jövője. Népszerűsítjük és előmozdítjuk a zöldátállást. Az energia színe a zöld, ugyanakkor a zöldenergiának csak akkor van értelme, ha tudjuk tárolni. A világon ma egy új ipari forradalom zajlik, hatalmas jelentőségű és rohamos az az energetikai fejlődés, ami elindult. Aki ebben nem vesz részt, az lemarad és kimarad” – hangsúlyozta Prof. Dr. Palkovics László, az Energia21 kezdeményezés vezetője.
A rendezvénysorozatba március 21-én bekapcsolódik a HUMDA Zöld Életre Valók kampány, amelynek során április 30-ig napi rendszerességgel edukálunk a fenntarthatósággal, a környezettudatossággal, a hidrogéntechnológiával és a jövő közlekedésével kapcsolatos tartalmakkal. Egy külön erre a célra kialakított webapplikációban lehet majd feladatokat végrehajtani és többek között elektromos kerékpárokat és rollereket, valamint fél éves elektromos autóhasználatot lehet nyerni. Az értékes nyereményekért folyó versenyben az esélyek a Zöld Életre Valók roadshow-n is növelhetők.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk