Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Impact | 2024. július 17.

Az idei fesztiválszezonban a kékszívűség veszi át a főszerepet

Az Együtt az Autistákért Alapítvány 2018 óta rendszeres résztvevője a legnépszerűbb hazai fesztiváloknak. Ez idén sem lesz másképp, hiszen ismét beköltözik a kékszívűség a szezon néhány legizgalmasabb rendezvényére: az Alapítvány és a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja az MBH Bank megállapodásának köszönhetően most először közösen települnek ki a Veszprém Festre, a Paloznaki Jazzpiknikre és a Strand Fesztiválra, az érzékenyítés jegyében. Az együttműködéssel széles körben szeretnék felhívni a figyelmet, hogy az önfeledt nyári emlékek mellett a jószívűség is összeköt minket.

Az együttműködés célja, hogy a partnerek minél inkább felhívják a figyelmet az adományozás és az elfogadás fontosságára. Mivel a fesztiválokon feltöltős kártyákkal vagy bankkártyákkal lehet fizetni, ezért az MBH Bankkal közös kitelepülés idei különlegessége, hogy most már kártyás fizetéssel is lehetőség nyílik a felajánlásokra. Mindhárom fesztivál helyszínén elérhető lesz egy adományozó totem, ahol gyorsan és egyszerűen, mindössze egyetlen érintéssel segíthetik a jószívűek az Autista Mintaház fenntartását. Az épület 2022-es átadása óta közel 900 gyermek kapott ellátást, és a fiatalok mellett az autizmusban érintett családoknak is segítenek a szakértők.

„Az MBH Bank társadalmi felelősségvállalási stratégiája többek között arra irányul, hogy minél hatékonyabban támogathassuk az arra rászorulókat. Az Alapítvánnyal való együttműködésen keresztül nem csupán az adományozási szokások népszerűsítéséhez járulunk hozzá, hanem a lakosság szemléletformálását is támogathatjuk az autisták nagyobb társadalmi elfogadása érdekében. Ez pedig különösen fontos számunkra, hiszen felelős pénzintézetként szeretnénk minél több ember figyelmét felhívni az együttérzés, az elfogadás és a szolidaritás fontosságára” – mondta el Kutas István, az MBH Bank kommunikációs ügyvezető igazgatója.

A fesztiválozók emellett kedves üzenetekkel vagy képekkel is támogathatják az autizmussal élőket és hozzátartozóikat. A Nagy Kék Szív installáció célja, hogy az emberek személyes bevonásán és érzékenyítésén keresztül közelebb hozza a szélesebb társadalomhoz az autizmus ügyét. Minden egyes installációnál készült, QR-kóddal feltöltött kép után az MBH Bank és a MOL ezer forinttal támogatja az Autista Mintaház Diagnosztikai és Terápiás Centrum fenntartását. A Nagy Kék Szívvel fényképet készítők pedig most először akár a nagyszínpad kivetítőjén is viszontláthatják magukat.

„Fontos a kikapcsolódás a nyári időszakban, de hisszük, hogy az elfogadásnak és nyitott gondolkodásnak is teret kell adni ezekben a hónapokban. Az autizmusban érintett családokat egész évben támogatjuk, emellett pedig azon is folyamatosan dolgozunk, hogy az autizmussal kapcsolatos előítéleteket, tévedéseket felszámoljuk. Szeretnénk a fesztiválozóknak is megmutatni, hogy az autizmussal élőknek is kijár az önfeledt szórakozás a nyári időszakban, legyen szó egy könnyűzenei koncertről, sporteseményről, vagy akár egy családi strandolásról” – emelte ki Szijjártó-Nagy Szilvia, az alapítvány elnöke.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk