A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) hosszú távú üzleti célkitűzésének nélkülözhetetlen alapfeltétele és meghatározó eleme az, hogy összhangot teremtsen a vállalatcsoport és környezete között. Éppen ezért folyamatosan cselekszik egy élhetőbb, fenntarthatóbb jövőért. A vállalat „zöld” elkötelezettségét most díjjal is elismerték.
A PPH kiadó azzal a céllal hirdette meg a Greengage elnevezésű zöld elkötelezettség díjat, hogy megtalálják azokat a vállalatokat, akik ma Magyarországon fenntarthatóan, kiemelt fontossággal és környezetkímélően gyártanak innovatív termékeket, vagy fejlesztéseikkel, folyamataikkal támogatják a piacot.
Manapság a környezettudatos vállalati működés alapkövetelmény; minden cégnek kötelessége a működését a társadalmi és a természeti környezete figyelembevételével kialakítani.
A DDC, mint az ország meghatározó építőanyag-ipari szereplője, aktívan dolgozik azon, hogy működési régiója zöldebb legyen, bevonva mindebbe a különböző társadalmi szereplőket is. Emellett a vállalat a fenntartható fejlődés elvét stratégiai szinten kezeli és környezetkímélő technológiákat alkalmaz, valamint arra törekszik, hogy a cementgyártás során a lehető legalacsonyabbra csökkentse az alapanyag- és energiafelhasználást olyan lehetőségek feltérképezésével, amelyeknek köszönhetően kiválthatók a természetes ásványkincsek.
A DDC a Greengage versenyen a „karbonlábnyom csökkentése” kategóriában indult; a benyújtott pályázati anyagot a szakmai zsűri különleges, special mention díjjal jutalmazta az ünnepélyes átadó keretében.
A vállalat fenntarthatósági törekvéseiről a honlapon tájékozódhatnak.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk