A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a K&H hetedik alkalommal hirdette meg a családi vállalatok kiválósági díjat magyarországi családi tulajdonban lévő vállalkozások számára azzal a céllal, hogy támogassa és elismerje azok hozzájárulását a magyar gazdasághoz és elkötelezettségét a társadalom iránt.
A Trans-Sped idén környezetvédelmi fenntarthatóság kategóriában nevezett. A pályázati anyagot a zsűri szakmai meglátásai és a pályázati kiírásban megadott értékelési szempontjai alapján díjazta.
A környezetvédelmi fenntarthatóság kategóriában azt mutatták be a vállalatok, hogy mennyire elkötelezettek a fenntarthatóság iránt: milyen tevékenységgel csökkentik a családi vállalatnál a környezetszennyezést és a természeti erőforrások felhasználását, hogyan járulnak hozzá ahhoz, hogy a helyi közösség, a társadalom tagjainak környezetét megóvják.
A Trans-Sped elhivatott a zöld e-kereskedelem iránt, ami értéket termel és gazdaságos működést tesz lehetővé. A saját fejlesztésű zöld megoldásaik egyedülálló, környezetbarát áruszállítást biztosítanak. A cég küldetésének tekinti a fenntartható logisztika érdekében tett lépések mielőbbi bevezetését. Ennek érdekében indította el ZERO szolgáltatását, amely csomagolásmentes kiszállítást biztosít. A piacon egyedülálló szolgáltatás először a nagytarcsai fulfillment központjukból tesz lehetővé csomagolásmentes kiszállítást egyre bővülő területen az e-kereskedelemben aktív partnereik számára. A szolgáltatás Budapesten, Pest megyében, a tatai, szolnoki régiókban elérhető, rövidesen pedig a debreceni régióban is elindítják. A Trans-Sped ZERO kiszállítás környezetbarátabb áruszállítást tesz lehetővé. A szolgáltatás keretében az árukat a Trans-Sped saját flottája szállítja ki, zárható, többször használatos ládákban, teljesen csomagolóanyag-mentesen. Ezáltal nem csak a kiszállításhoz használt kartondoboz, de a térkitöltő anyagok hulladékától is mentesül az online rendelési és kiszállítási folyamat.
“Célunk az ügyfeleink logisztikai problémáinak feltérképezése és pontos megoldása mellett a környezet védelme és a fenntartható működés. A Trans-Spednél kiemelt célunk, hogy világszínvonalú logisztikai szolgáltatásokat fejlesszünk a magyar piacra, hogy a vállalatoknak ne kelljen többé minőségi kompromisszumokat kötni – mindezt környezetkímélő módon” – mondta Fülöp Szabolcs, a Trans-Sped Csoport ügyvezetője.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk