„A bolygónk védelme üzleti működésünk szerves része, ezért is csatlakozunk az élelmiszer-pazarlás felszámolását célzó nemzetközi akcióhéthez, ezzel is támogatva az élelmiszer-hulladék csökkentésére irányuló erőfeszítéseket. Egyúttal arra ösztönözzük a vásárlóinkat és a kollégáinkat, hogy ők is járuljanak hozzá a fenntarthatóbb jövő megteremtéséhez, és csak annyi élelmiszert vegyenek meg, amennyit valóban el fogyasztanak”
– mondta Hevesi Nóra, a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Tesco Magyarország kommunikációs vezetője.
Magyarországon egyedüli kiskereskedelmi láncként a Tesco immár hét éve teszi közzé rendszeresen a működése során keletkező élelmiszer-hulladékról szóló jelentését. Az áruházlánc már 2020-ban, öt évvel a határidő előtt teljesítette az ENSZ által kitűzött célt, és a felére csökkentette az áruházaiban keletkező élelmiszer-hulladék mennyiségét. Ennek ellenére a vállalat továbbra is elkötelezett az élelmiszer-hulladék csökkentése mellett, és elkötelezetten folytatja tevékenységét ezen a téren.
Az idei akcióhét mottója: „Biztos, hogy meg(v)eszed?”. A kezdeményezés részeként a Tesco arra kéri vásárlóit és munkatársait, hogy tudatosan vásároljanak, és csak annyi élelmiszert vegyenek meg, amennyit valóban elfogyasztanak. A Tesco lédig pékáru-, gyümölcs- és zöldségkínálata éppen ezt a célt szolgálja: a vásárlók annyit tudnak mindenből venni, amennyire szükségük van. Emellett a csomagolásmentes termékválaszték a csomagolási hulladék csökkentéséhez is hozzájárul. Ez lehetőséget ad a vásárlóknak arra, hogy kiváló minőségű, megfizethető termékeket vásároljanak, miközben a környezetünk védelméért is tesznek. A Friss 5 akció keretében ráadásul a Tesco minden héten öt különböző gyümölcsöt, illetve zöldséget kínál rendkívül kedvező áron.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk