Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Impact | 2022. április 28.

A Samsung 2022-es tévéi elnyerték a Carbon Trust tanúsítványát

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Samsung kínálatából 11 modell, köztük három Neo QLED 8K és Neo QLED 4K tévé, két QLED, két Lifestyle TV és egy Crystal UHD készülék nyerte el idén a kitüntetést a termékek tömegének és energiafelhasználásának csökkentéséért. A Carbon Trust globális klímakutató- és tanácsadó szervezet célja, hogy hozzájáruljon a karbonsemleges jövő eléréséhez. A „Csökkentett CO2” tanúsítvány az egyes termékek karbonlábnyomának folyamatos csökkenését ismeri el. Az értékelés egy egységes nemzetközi rendszer alapján, a teljes termékéletciklus alatt kibocsátott üvegházhatású gázok mennyiségét veszi figyelembe.

A Samsung elkötelezett a fenntartható innovációk és technológiák mellett. Jong-Hee (JH) Han, a Samsung alelnöke, vezérigazgatója és az eszközélményért felelős üzletág vezetője a CES 2022 eseményen mutatta be a vállalat „Együtt a holnapért” jövőképét, amellyel a bolygót érintő pozitív változások elősegítésére és az ezt támogató együttműködésekre ösztönözte a globális közösséget. A kezdeményezés részeként a Samsung Vizuális kijelzők üzletága már idén harmincszor annyi újrahasznosított műanyagot használhat a gyártás során, mint 2021-ben. A vállalat az újrahasznosított anyagok használatát 2025-ig kiterjeszti a mobileszközeire- és háztartási gépekre is.

A Samsung ezek mellett több fenntarthatósági megoldást is bevezetett, amelyekkel csökkentheti a termékei környezeti terhelését. A tévék csomagolásának kreatív hasznosítását ösztönző ökocsomagolás programot idén újragondolták, a csomagolásokhoz a Samsung már nem használ kapcsokat és 90 százalékkal csökkenti a felhasznált tinta mennyiségét is. 2022-re a kidobott elemek problémájára megoldást nyújtó Napelemes távirányítók is magasabb szintre lépnek. A Samsung emellett a 2022-es S8 monitorában újrahasznosított óceáni műanyagból készült új alapanyagot alkalmaz, hogy ezzel is csökkentse a tengeri élővilág szennyezettségét és az ökológiai lábnyomát.

A televíziós piac egyik fontos szereplőjeként a Samsung számára a technológiai fejlődés mellett kiemelten fontos az emberközpontú megoldások és a környezeti terhelés kérdése is" – mondta el Seokwoo Yong, a Samsung Vizuális kijelzők üzletág K+F csapatának vezetője és alelnöke. – „A jövőben Going Green jövőképünkkel összhangban újabb környezettudatos megoldásokat és fenntartható lépéseket vezetünk majd be.”

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk