Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Impact | 2024. február 19.

A Hello Agency fenntarthatóbbá teszi rendezvényeit

A Hello Agency együttműködési megállapodást kötött a Climate Action-nel, azzal a céllal, hogy rendezvények szervezése esetén már az ajánlatban szerepeljen az ár és a megvalósítás mellett az esemény becsült karbonlábnyoma is. Az ajánlatok több, ökológiai lábnyom alapján rangsorolt alternatívát is tartalmaznak és az ügyfeleknek kell dönteni, hogy melyik verzióval kívánnak élni. A kiajánlott rendezvények karbonlábnyomát a Hello Agency munkatársai összehasonlítják az elmúlt egy év tapasztalatai alapján mért átlag értékkel, és meghatározzák, hogy kategóriájában mennyivel környezetkímélőbb a kért megoldás az átlaghoz képest és milyen változtatásokkal lehet ezen tovább csökkenteni. Ezzel igyekszik az ügynökség az ügyfeleit arra bíztatni, hogy válasszanak fenntarthatóság szempontjából optimálisabb megoldásokat.

„Évek óta keressük a megoldást, hogy mivel tudnánk tenni a fenntarthatóságért. A Climate Action szakértőivel arra jutottunk, hogy első lépésben a rendezvényeink ökológiai lábnyomán tudnánk csökkenteni. Ehhez egy karbonlábnyom- számláló segítségével olyan számításokon alapuló, környezettudatos ajánlatokat küldünk ki ügyfeleinknek, amik tartalmazzák a különböző megoldások környezetet terhelő hatását, így már a kezdetektől tudatos megoldásokat tudunk adni ügyfeleinknek” – mondta Kertész Mónika, a Hello Agency senior account managere.

„A környezetbarát megoldások szállítása mellett szeretnénk azt a hamisan kialakult képet is ledönteni, hogy a fenntartható rendezvények drágábbak. Tapasztalataink alapján a költséget nem, hogy nem változtatja, sok esetben még csökkenti is, ha kevésbé környezetterhelő megoldásokat választunk. A karbonlábnyom- számlálóval közel 40 input alapján tudunk fenntarthatósági értéket számolni, ami segítségünkre lesz a rendezvényeink fenntarthatóbbá tételében” – tette hozzá Erdős Ákos, a Hello Agency ügyvezető igazgatója.

A klasszikus környezetvédelmi komponensek mellett, mint a szelektív hulladékgyűjtés, csökkenthető a megrendelt catering ökológiai lábnyoma is lokális gazdaságok által termelt, szezonális menü összeállításával, vegetáriánus opciók növelésével, valamint lebomló étkészlet használatával. A rendezvények ökológiai lábnyomának redukálásához fontos tényező továbbá a PET-palackok és a papíralapú termékek visszaszorítása, a kiállítási standok méretének csökkentése, valamint kiemelt jelentőséggel bír még a helyszín energiafelhasználása, hűtött vagy fűtött területek mérete és a hely megközelíthetősége is, hiszen cél, hogy minél kevesebben üljenek a rendezvény miatt autóba, válasszanak helyette alternatív, környezetet kímélő közlekedési lehetőségeket.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk