Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Impact | 2024. október 17.

A Fókusz nézői 2 millió 674 ezer forintot adományoztak

Az SOS Gyermekfalvak 2021-ben indítványozta, hogy október 7-e az állami gondoskodásban élő gyermekek napja legyen. Az alapítvány immár negyedik éve szervez megmozdulásokat ebből az alkalomból, és ahogy az előző években, a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, az RTL Magyarország idén is támogatta kezdeményezésüket.

Október 7–11. között minden hétköznap a Fókuszban a szervezet szakembereinek áldozatos munkájáról, a gondozott gyermekek mindennapjairól és a nevelőszülőség jelentőségéről láthattak szívhez szóló riportokat a nézők.

A Fókusz-riportok hatására a nézők összesen 2.674.000 forintot adományoztak az SOS-nek.

Október 7-én utcai jelenléttel hívta fel a figyelmet a kórházban ragadt csecsemők ügyére és az országos nevelőszülő hiányra az SOS Gyermekfalvak. Jelenleg 300 kisbaba vár arra, hogy valaki felemelje, ringassa, befogadja a családjába, és legalább 2000 nevelőszülő hiányzik ahhoz, hogy ez megvalósulhasson.

További részleteket az SOS Gyermekfalvak felületein lehet megtudni.

(Borítókép: SOS Gyermekfalvak, Kováts Zsófia)

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk