Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Impact | 2024. június 26.

5 éves a Tesco Angyal Alapítvány

Ötéves születésnapját ünnepli a Tesco Angyal Alapítvány, amelyet 2019-ben a cég munkavállalóinak és azok hozzátartozóinak megsegítésére hoztak létre. A szervezet célja, hogy a krízishelyzetbe került kollégák részére szociális segítséget nyújtson és egyéb módon is támogassa őket, illetve gyermekeiket. Ezek között szerepel többek között a balesetet szenvedett, sérült vagy egyéb okból beteg dolgozók támogatása, illetve a munkavállalókat ért vagy környezetükben történt súlyos családi események, köztük sürgős műtétek, tartós betegség vagy haláleset, illetve természeti katasztrófák (például vízkár, tűzvész) alkalmával keletkező anyagi terhek mérséklése és a kollégák rehabilitációjának elősegítése.

„Rendkívül hálás vagyok munkatársaimnak, akik lehetővé teszik, hogy minden hónapban olykor reménytelennek tűnő sorsok forduljanak jobbra önzetlenség és közösségi összefogás révén. Büszke vagyok arra, hogy öt év alatt 1306-an kaphattak támogatást összesen 116,2 millió forint értékben, és további 11,2 millió forintot fordíthattunk rászoruló kollégák karácsonyi ajándékára, valamint tescós szülők 484 gyermekének nyári táborozását támogathattuk. Bárki kerülhet váratlan, anyagilag megterhelő helyzetbe, amikor szüksége van a segítségre. Örülök, hogy kollégáinknak van hova fordulniuk, és történeteik nap mint nap bizonyítják, hogy a legkisebb figyelmesség is csodákra képes” – mondta Szigeti Barbara, a TBST HR vezetője, a Tesco Angyal Alapítvány kuratóriumának elnöke.

A kölcsönös segítségnyújtás úgy valósulhat meg, hogy a kollégák lehetőségeikhez mérten, saját döntésük alapján havi vagy egyszeri hozzájárulást fizetnek be a Tesco Angyal Alapítvány számára, a beérkezett összeget pedig a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Tesco megduplázza. A rendszeres befizetők száma jelenleg 2162 fő. Az alapítvány kuratóriuma minden hónapban áttekinti a beérkezett pályázatokat és elbírálja azokat, majd a döntést követően a megállapított támogatási összeget elutalja a bajba jutott kolléga számára. A szervezet 1 százalékos adófelajánlásokat is elfogad (2023-ban 3,4 millió forint érkezett), továbbá tagjai gyakran tartanak sütivásárokat vagy egyéb karitatív gyűjtéseket.

„A Tesco Angyal 100 ezer forint készpénzzel támogatott minket, hogy minden szükséges dolgot be tudjunk szerezni újszülött kisfiúnknak. Hatalmas segítség volt ez ebben a helyzetben, aminél szebb ajándékot nem is kaphattunk volna. Emellett hat hónapon keresztül használhattuk a vándorbölcsőt, amely remélhetőleg más családoknál is jól szolgál majd. Mindig hálásak leszünk a támogatásért!” – fogalmazott a Tesco egyik munkatársa, Klaudia.

„Akkor csatlakoztam az Angyalhoz, amikor az egyik kolléganőm bajba került és az alapítvánnyal közösen segítettünk neki túljutni a krízisén. Azóta hiszem, hogy az emberek boldogabbnak és elégedettebbnek érzik magukat, ha segíthetnek. Ez az összefogás megerősítette bennem az összetartás érzését a kollégáimmal, amely független attól, hogy ki mennyi támogatást tud adni. Az adományozás nemcsak a kedvezményezettek életére van pozitív hatással, hanem az adományozók számára is számos előnnyel jár” - mondta Kriszti, a Tesco központi irodájának munkatársa, aki 3 éve rendszeres adományozó.

A születésnap alkalmából a Tesco Angyal Alapítvány június során sokféle programmal készült a kollégák számára, melyek között szerepelt a legfinomabb sütirecept alapján készülő Év Angyal Tortájának megválasztása, valamint a Vándorangyal díj ismételt elindítása megújult formában. Ez utóbbi kezdeményezés keretében mindig ahhoz a tescós csapathoz kerül majd az elismerés, ahol a legnagyobb mértékben nő az adományozók száma.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk