Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Impact | 2024. február 22.

1,1 tonna összegyűjtött műanyag flakon és díjeső

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Henkel vállalati értékeiben központi szerepet foglal el a fenntarthatóság, melynek fontos pillére, hogy a következő generációt inspirálja és felvértezze azoknak a változásoknak a megvalósítására, melyek hozzájárulnak egy élhetőbb jövő kialakításához. A „Játék egy zöldebb jövőért” kampánnyal bölcsődéket, óvodákat és általános iskolákat támogat a Henkel.

A promóció keretein belül a vásárlók országszerte leadhatják kiürült Henkel termékes flakonjaikat közel 220 Rossmann üzletben. Az üres flakonokért cserébe egy kódot kapnak, mellyel egy tetszőlegesen választott bölcsődére, óvodára vagy általános iskolára szavazhatnak, a legtöbb szavazatot kapott intézmény pedig értékes támogatásban részesül. A promóció 2016 óta évről-évre egyre népszerűbb, a szülői közösségek összefogva, szervezetten, közös erővel készülnek a gyűjtésre.

A tavalyi promóció 2023. május 22. és 2023. június 28. között volt és 45 intézményre érkeztek a szavazatok. A minimum 200 szavazatot gyűjtő intézményeknek garantált nyereményt biztosított a Henkel, mégpedig egy 60 000 Ft értékű Henkel-Rossmann higiéniás csomag formájában. A fődíj 2 000 000 Ft értékű támogatás volt, melyet a nyertes intézmény szabadon eldönthetett, hogy játszótér építésére vagy technológiai fejlesztésre fordít. A Henkel játszótér gyártó partnere évek óta a Polyduct Nyrt., mely vállalatnál szintén elsődleges helyen áll a fenntarthatóság, hiszen játszótereiknél 1OO%-ban hulladékmentes a csúszdák gyártása.

Az idei év nyertesei, a legtöbb szavazatot kapott intézmények:

  1. Hajdúnánási Református Általános Iskola és Óvoda
    Nyeremény: 2 000 000 Ft értékű támogatás (választható játszótér építésére vagy technológiai fejlesztésre)
  2. Tapolcai Bárdos Lajos Általános Iskola
    Nyeremény: 200 000 Ft értékű sportszerutalvány
  3. Jeruzsálem Úti Tagóvoda
    Nyeremény: 100 000 Ft értékű sportszerutalvány
    A fődíj átadása

A fődíjat Hajdúnánáson, ünnepélyes keretek között adták át. A Hajdúnánási Református Általános Iskola és Óvoda már másodszor nyerte el az első díjat, a Henkel kezdeményezése lényegében az egész évüket meghatározza, és gyűjtik a műanyag flakonokat. Az RTL is megörökítette az átadót, Zöld bolygó műsorukban bemutatták a kampány közösségépítő és jövőformáló szerepével.

A decemberi átadó eseményen Szirmák-Szabó Viktória Brand & Sustainability Manager és Somogyi Eszter, Key Account Manager képviselte a Henkelt, a Rossmanntól Mitykó Mariann Kategória menedzser, Horváth-Tokaji Hajnalka Senior kategória Manager, valamint a Polyduct Nyrt. részéről Boros-Nyitrai Tímea termékmenedzser volt jelen.

Tóth Ruszoly Zsuzsanna, a nyertes intézmény vezetője kiemelte: „Nagyon örülünk, hogy ezúttal is el tudtuk hozni a fődíjat, hiszen évről-évre kiemelten foglalkozunk a gyűjtéssel, amint véget ér az aktuális aktivitás, már elkezdjük a gyűjtést a következő időszakra vonatkozóan."

Az igazgató asszony megemlítette azt is, hogy amiatt is nagyon jó ez a kezdeményezés, mert a flakonok gyűjtésében szinte az egész város részt vesz, így sikerült 2023-ban is több, mint 3000 flakont összegyűjteniük.

A kampány népszerűsége töretlen – évről-évre egyre több emberhez jut el a fenntarthatósági törekvés.

Visszatekintés az elmúlt évek eredményeire:

Évszám Résztvevők száma Összegyűjtött műanyag flakon Nyertesek Nyeremény
2016 10259

1110kg

Kalocsa Eperföldi Általános Iskola 1 000 000 Ft támogatás
2017 6139

785kg

Gyöngyösi Tündérkert Tagóvoda 1 000 000 Ft értékű újrahasznosított anyagokból készült játszótéri játékok
2018 11667

1705kg

1.helyezett:

Albertfalvi Don Bosco Katolikus Általános Iskola és Óvoda

2 000 000 Ft értékű játszótér-felújítás
     

2.helyezett:

Gyöngyös Város Óvodái Jeruzsálem Úti Tagóvodája

200 000 Ft értékű Decathlon utalvány
     

3. helyezett:

Törökszentmiklósi Nyitnikék Tagóvoda

100 000 Ft értékű Decathlon utalvány
2019 16142

3120kg

1. helyezett:

Gyöngyös Város Óvodái Jeruzsálem Úti Tagóvodája

2 000 000 Ft értékű játszótér-felújítás
     

2. helyezett:

Egri Hunyadi Mátyás Általános Iskola

200 000 Ft értékű Decathlon utalvány
     

3. helyezett:

Hajdúnánási Református Általános Iskola és Óvoda

100 000 Ft értékű Decathlon utalvány
2020/2021 12144

2100kg

1. helyezett:

Hajdúnánási Református Általános Iskola és Óvoda

2 000 000 Ft értékű támogatás (játszótér, sportszer, higiéniás felszerelés – választható)
     

2. helyezett:

Egri Hunyadi Mátyás Általános Iskola

200 000 Ft értékű sportszerutalvány
     

3. helyezett:

Tapolcai Kertvárosi Óvoda Hársfa Tagintézménye

100 000 Ft értékű sportszerutalvány
2022 9552

1900kg

1. helyezett:

Egri Hunyadi Mátyás Általános Iskola

2 000 000 Ft értékű támogatás (választható játszótér)
     

2. helyezett:

Gyöngyös Város Óvodái Epreskert Úti Tagóvodája

200 000 Ft értékű sportszerutalvány
     

3. helyezett

Újpesti Károlyi István Általános Iskola és Gimnázium

100 000 Ft értékű sportszerutalvány
2023 10968

1100kg

1. helyezett:

Hajdúnánási Református Általános Iskola és Óvoda

2 000 000 Ft értékű támogatás (választható játszótér építésre vagy technológiai fejlesztésre)
     

2. helyezett:

Tapolcai Bárdos Lajos Általános Iskola

200 000 Ft értékű sportszerutalvány
     

3. helyezett:

Jeruzsálem Úti Tagóvoda

100 000 Ft értékű sportszerutalvány

Green Pledge – a tettek erejének védjegye

A Henkel Magyarország fenntarthatósági edukációs kampányaiért érdemelte ki tavaly a Green Pledge díjat, amit a környezetvédelmi és fenntarthatósági szempontok reklámozási gyakorlatban történő alkalmazásának jó gyakorlataként értékelt a szakmai zsűri.  A rangos elismerés a „Játék egy zöldebb jövőért” promóciót is dicséri, hiszen a fenntarthatósági kampányok egyik fő eleme évek óta ez az aktivitás.

A fenntarthatóság mélyen beépül a Henkel stratégiájába. Szellemiségükkel, tudásukkal, termékeikkel és technológiáikkal emberek milliárdjainak életét szeretnék nap mint nap jobbá tenni és egy élhető jövőt formálni a következő generációk számára.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk