Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
PR cikk | 2024. augusztus 27.

Minden másodperc számít!

A Formula 1 az utóbbi években egy versenyautó sebességével növelte a népszerűségét. Miután a versenysorozatról szóló, 2019-es Netflix sorozat („Drive to Survive” címmel) óriási sikert aratott, a Forma-1 amerikai televíziós nézettsége majdnem megháromszorozódott.

Nemcsak a nézők számának növekedése, hanem azok demográfiai összetétele is megváltozott - nagy meglepetésre, a Forma-1 jelenlegi 1,5 milliárd rendszeres nézőjének nagyobb része ma már új közönségcsoportokból, mint például a fiatalabb korosztályokból és a női nézőkből áll össze.

Ezek a változások komoly kérdéseket szültek: hogyan lehet “meglovagolni” ezt a hirtelen emelkedést az érdeklődésben és népszerűségben? Mi módon lehet ezt fenntartható növekedéssé és hosszútávú rajongói hűséggé alakítani?

A választ a személyre szabott élmények biztosításában ill. azok megfelelő időben és csatornán történő közvetítésében találta meg a Forma-1. Egy hardcore F1 rajongónak nehéz nemet mondani egy kedvezményes árú, első sorba szóló VIP ülőhelynek, vagy egy, a kedvenc versenyző által dedikált sapkára.

A rajongók ilyen szintű kiszolgáláshoz azonban a technológia területén is előre kellett lépni. A Salesforce Data Cloud megosztott ügyféladatainak és erőteljes valós idejű perszonalizációs és analitikai képességeinek köszönhetően az értékesítési, ügyfélszolgálati és marketinges szakemberek összehangolt és az egész ügyfél-életút alatt következetes kommunikációval tudják elkápráztatni a rajongókat.

Matt Kemp, a Forma-1 CRM és ügyfélszolgálati műveletek vezető menedzsere szavaival élve: "Világszerte több mint 500 millió rajongónk van. Hogyan érthetjük meg, kik ők, és hogyan növelhetjük tovább ezt a közönséget? A válasz a személyre szabott ügyfélutak kialakításában és a valós idejű képességekben rejlik."

További részletek

Amennyiben pedig szeretne személyre szabott tájékoztatást kapni a Salesforce piacvezető marketing automatizációs és perszonalizációs megoldásairól, látogasson el a Salesforce Magyarország weboldalára, és lépjen kapcsolatba velünk!

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk