Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
PR cikk | 2022. április 22.

Marketing Diamond: Az LA Communicationst kérdeztük

Rövid interjúnkban bemutatkozik a marketing gyémánt díjas LA Communications. Szabó Attilát, a cég ügyvezető igazgatóját kérdeztük az elmúlt két év szakmai kihívásairól és a jövő trendjeiről.

Az elmúlt 2 év jelentős kihívások elé állította a vállalatokat. Mennyire és milyen módon változtatta meg a pandémia a cégetek és az „ügyfeleitek” működését?

Az elmúlt két év jelentős változásokat hozott az ügynökség életében. Az irodai munkavégzésről teljes mértékben átálltunk otthoni munkavégzésre, így az irodánkat is felszámoltuk. Mivel az ügyfelekkel való kapcsolattartás, illetve az ügynökségi munka nagy része online módon is megoldható, ezért az átállás nem okozott akkora nehézséget, de az ügynökségen belüli munkát értelemszerűen megnehezíti, hogy a munkatársak nem egy irodában, hanem külön lokációkon tartózkodnak. Az ügyfeleinkkel való kapcsolattartás a pandémia előtt is javarészt online zajlott, ezért őket nem érintette olyan mértékben ez a változás, mint az ügynökség munkatársait.

Mi a legnagyobb marketinges és üzleti kihívás, amivel szembesülnötök kellett?

A pandémia legsúlyosabb időszakában főként a rendezvényeket érintette a zárás, mivel személyesen nem lehetett megtartani ezeket az eseményeket, csakis online módon. Ez természetesen befolyással volt az újságírók jelenlétére ezeken az eseményeken, konferenciákon, illetve az ügyfelek részéről az előadók számára is nehézséget okozott, hogy közönség helyett egy kamerának kellett beszélniük. A korlátozások feloldása után már meg lehetett tartani ezeket a rendezvényeket személyesen is, lassan talán minden visszatérhet tehát a „régi kerékvágásba”. A személyes találkozókat, jelenlétet jobban igénylő projektek és ügyfelek számára is sokkal könnyebben tudjuk biztosítani a szolgáltatásokat a korlátozások fokozatos enyhülése óta, de természetesen még mindig adódnak nehézségek ezen a téren is.

Melyik az a marketingmegoldásotok, amire a legbüszkébbek vagytok az elmúlt időszakban?

Tökéletesítettük a digitális üzletágunkat, és ma már olyan komplex online megoldásokat tudunk ügyfeleinknek ajánlani, ami korábbi évekre nem volt jellemző. Az utóbbi két évben például többször közvetítettünk ügyfeleinknek online sajtótájékoztatókat, rendezvényeket, konferenciákat, vagyis a streaming technológiákban és alkalmazásukban jobban elmélyedtünk, így könnyebbé, gördülékenyebbé vált az a folyamat, hogy minél több emberhez eljuthasson az adott esemény anélkül, hogy személyesen részt kellene venniük rajta. Ezzel nagyobb elérést tudunk biztosítani ügyfeleink számára, mint azelőtt, a „személyes részvétel” világában.

Milyen marketing trendeket láttok a jövőben?

A digitalizáció rohamléptekkel halad előre, és mára a marketing ökoszisztéma legfontosabb elemévé vált. A közösségi média, különösen a Facebook és az Instagram, illetve egyre inkább a TikTok az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy az ügyfelek elérjék a vásárlókat. Emiatt az influencerekkel való partneri kapcsolatok egyre fontosabbá és összetettebbé válnak. A világban zajló változások miatt a társadalmi tudatosság jelentősége is meghatározó lesz a fogyasztók számára.

Mit jelent számotokra a Marketing-gyémánt elismerés?

Fontos visszajelzést jelent szakmailag, hogy jó úton járunk a digitális transzformációban. Hajdúszoboszlónak készített kampányunk olyan digitális eszközöket és influencer-megoldásokat alkalmazott egy nem hagyományos célcsoportra, amelyre korábban nem volt példa. Az elért eredmények és most a szakma is visszajelezte, érdemes volt elhagyni a járt utat a járatlanért.  

 
 

 

 

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk