Rövid interjúnkban bemutatkozik Az Év Ügynöksége, a harminchatszoros marketing gyémánt díjas Kreatív Vonalak Kft. Nagy Barnát, a cég ügyvezetőjét és társalapítóját kérdeztük az elmúlt két év szakmai kihívásairól és a jövő trendjeiről.
Az elmúlt két év jelentős kihívások elé állította a vállalatokat. Mennyire és milyen módon változtatta meg a pandémia a cégetek és az „ügyfeleitek” működését?
Most már senki nem tudja figyelmen kívül hagyni az online világot, és felértékelődött a márkaépítés szerepe. Az ügyfelekkel való kapcsolatban sokkal elfogadottabb lett az online egyeztetés, de nagy értékként kezeli mindenki, mikor személyesen tudunk találkozni.
Mi a legnagyobb marketinges és üzleti kihívás, amivel szembesülnötök kellett?
A covid először soha nem látott mértékben próbára tette mindenki lelki rugalmasságát, majd elkezdte fejleszteni azt. Reziliensebbek és hatékonyabbak lettünk általa, mint valaha voltunk.
Melyik az a marketingmegoldásotok, amire a legbüszkébbek vagytok az elmúlt időszakban?
A rebranding folyamatok levezénylésében fejlődtünk a legtöbbet az elmúlt évben, nehéz iparágakban és sok vezetős cégeknél is komoly áttöréseket értünk el.
Milyen marketing trendeket láttok a jövőben?
Abszolút pozitívan látjuk a jövőt, mert a stratégiai tervezés, az arculat szerepe, a márkaépítés és a honlaptervezés is felértékelődött az elmúlt két év hatására. Ez pedig felerősít olyan folyamatokat, amiknek már régen érdemes lett volna megtörténniük a marketing területén. Persze, mint mindig, ilyenkor nyílik majd az olló: vannak, akik az élen járnak ebben, és lesznek, akik vészesen lemaradnak.
Mit jelent számotokra a Marketing-gyémánt elismerés?
Egy remek szakmai visszacsatolást a munkáinkra, elképzeléseinkre, elveinkre.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk