Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
PR cikk | 2022. március 21.

Marketing Diamond: Az Év Ügynökségét, a Kreatív Vonalakat kérdeztük

Rövid interjúnkban bemutatkozik Az Év Ügynöksége, a harminchatszoros marketing gyémánt díjas Kreatív Vonalak Kft. Nagy Barnát, a cég ügyvezetőjét és társalapítóját kérdeztük az elmúlt két év szakmai kihívásairól és a jövő trendjeiről.

Az elmúlt két év jelentős kihívások elé állította a vállalatokat. Mennyire és milyen módon változtatta meg a pandémia a cégetek és az „ügyfeleitek” működését?

Most már senki nem tudja figyelmen kívül hagyni az online világot, és felértékelődött a márkaépítés szerepe. Az ügyfelekkel való kapcsolatban sokkal elfogadottabb lett az online egyeztetés, de nagy értékként kezeli mindenki, mikor személyesen tudunk találkozni.

Mi a legnagyobb marketinges és üzleti kihívás, amivel szembesülnötök kellett?

A covid először soha nem látott mértékben próbára tette mindenki lelki rugalmasságát, majd elkezdte fejleszteni azt. Reziliensebbek és hatékonyabbak lettünk általa, mint valaha voltunk.

Melyik az a marketingmegoldásotok, amire a legbüszkébbek vagytok az elmúlt időszakban?

A rebranding folyamatok levezénylésében fejlődtünk a legtöbbet az elmúlt évben, nehéz iparágakban és sok vezetős cégeknél is komoly áttöréseket értünk el.

Milyen marketing trendeket láttok a jövőben?

Abszolút pozitívan látjuk a jövőt, mert a stratégiai tervezés, az arculat szerepe, a márkaépítés és a honlaptervezés is felértékelődött az elmúlt két év hatására. Ez pedig felerősít olyan folyamatokat, amiknek már régen érdemes lett volna megtörténniük a marketing területén. Persze, mint mindig, ilyenkor nyílik majd az olló: vannak, akik az élen járnak ebben, és lesznek, akik vészesen lemaradnak.

Mit jelent számotokra a Marketing-gyémánt elismerés?

Egy remek szakmai visszacsatolást a munkáinkra, elképzeléseinkre, elveinkre.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk