Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
PR cikk | 2022. május 30.

Marketing Diamond: A V.30 Belvárosi Sportközpontot kérdeztük

Interjúnkban bemutatkozik a háromszoros marketing gyémánt díjas V.30 Belvárosi Sportközpont. Buranits Ildikó ügyvezetőt kérdeztük az elmúlt két év szakmai kihívásairól és a jövő trendjeiről.

Az elmúlt 2 év jelentős kihívások elé állította a vállalatokat. Mennyire és milyen módon változtatta meg a pandémia a cégetek és az „ügyfeleitek” működését?

A V.30 Belvárosi Sportközpontban kiemelt figyelmet fordítunk az egészségmegőrzésre. A sportszolgáltatásból fakadóan számos specifikus COVID-megelőzési intézkedést vezettünk be:

  • Medencéink vizét környezettudatos módon, UV-technológiával tisztíjuk és antibakterizáljuk, így a vegyszerhasználatot a felére tudtuk csökkenteni.
  • Légtechnikánk karbantartásához és antibakterizálásához UV-lámpát használunk.
  • Létesítményünkben fertőtlenítőállomásokat helyeztünk ki.
  • Kézmosóinkban antibakteriális szappant biztosítunk.
  • Érintésmentes fizetésre lehetőséget biztosítunk.
  • A sportközpontban kötelező a saját törölköző használata. Otthon felejtett törölköző esetén a recepción törölköző vásárolható. Törölköző használata nélkül a szolgáltatások igénybevétele megtagadható. A higiéniai előírások értelmében törölközőt bérbe nem áll módunkban adni.

A Sportközpontban zajló rendezvények sikeres és biztonságos megtartáshoz a „MARESZ - rendezvények biztonságos megtartására vonatkozó ajánlásokat tartalmazó COVID-19 rendezvény kézikönyvet” vettük alapul.

Mi a legnagyobb marketinges és üzleti kihívás, amivel szembesülnötök kellett?

A Sportközpont nyitásának, bevezetésének folyamatos eltolása az országban zajló veszélyhelyzet miatt.

Melyik az a marketingmegoldásotok, amire a legbüszkébbek vagytok az elmúlt időszakban?

A kreatív ügyféltalálkozó eseményünket emelném ki.

A V.30 Belvárosi Sport- és élményközpont egyedülálló sportszolgáltatás-palettával rendelkezik,  és emellett egy világszínvonalú rendezvényhelyszín. A multifunkcionális létesítmény szolgáltatáskínálata (sport és vállalati események) egyedülállóan sokszínű és valóban 21. századi megoldásokat nyújt a látogatóknak.

Nagy gyakorlata van a Sportközpont menedzsmentjének a performance-ok, céges események, koncertek létrehozásában. Meggyőződésünk, hogy egy újszerűen kigondolt, kreatív rendezvény erős márkaüzenet hordozó lehet. Ezért a sportszolgáltatások mellett a rendezvény fontos eszköz a V.30 üzleti tevékenységében.

Az ősszel lezajlott egyedi event-design koncepcióötleten alapuló, kreatív ügyfél-találkozó aktivációnk hátterében az állt, hogy ötletes helyszíni rendezvénydekorációs elemekkel, installációkkal (pl. Mercedes autók) rendeztük be a Sport-és élményközpont egyes helységeit, láttatva, hogy mennyire alkalmas a helyszín, ha igazán ütős környezetben, egyedi megoldásokkal szeretné megrendelőnk elkápráztatni a vendégeit. A tematikus rendezvény lehetőséget ad arra, hogy a meglévő és potenciális ügyfelek alaposabban megismerkedhessenek a rendezvény-helyszín megoldásaival.

Milyen marketing trendeket láttok a jövőben?

A vásárlók már nem elégszenek meg egyszerűen a termékek megvásárlásával, szolgáltatások igénybevételével. A márkáknak fel kell tudniuk mutatni egy olyan értékelvűséget, amivel a fogyasztók érzelmileg is tudnak azonosulni.

A kommunikációs piacot átható turbulens változások következményei egyenként is megkérdőjelezik a kialakult sémáinkat, ám együttes hatásuk, egészen biztosan új megközelítéseket kíván.

Példák sora mutatja, hogy a jelen helyzet teremtő káoszában lendületet kaphatnak olyan piaci szereplők, akik diszruptív üzleti logikájukkal újraírják a játékszabályokat egy-egy iparágban.

A Covid okozta új normalitásban már most is látható néhány olyan trend, ami új ügyfélelvárásokat alakít majd ki. Az ezekhez való alkalmazkodás a cégek túlélésének a kulcsa.  A tetten érhető üzleti trendek tekintetében számos olyan stratégiai fontosságú terület rajzolódik ki, amelynek marketing relevanciája is van, s mi is fontosnak tartjuk ezeket a területeket. Ilyenek többek között a digitális transzformáció, az ügyfél-élmény növelése, az agilis transzformáció, az employer branding - munkavállalói arculatépítés, purposeful branding, service design, visual storytelling.

Mit jelent számotokra a Marketing-gyémánt elismerés?

A V.30 Belvárosi Sport- és élményközpont komolyan veszi a tudatos márkaépítést.  Meggyőződésünk, hogy az elismerés erős márkaüzenet hordozó lehet. Ez a díj emeli a V.30 reputációját, növeli ismertségét és elismertségét. Másrészt motiváló a saját dolgozóink irányába is. Hiszen a Sportközpont törekszik arra, hogy olyan lebilincselő munkavállalói élményt kínáljon a „társadalmilag felelős munkahely” értékígéretével, amely növeli a dolgozók motivációját és elköteleződését. A marketingkommunikációs szakmában a legtöbb szakmai díj a nagy ügynökségek és a multinacionális vállalatok kiváltsága, akiknek eleve több pénz áll a rendelkezésükre. A Marketing Diamond Awards nagy örömünkre teret ad a kisebb vállalatok, kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitásai számára.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk