Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
PR cikk | 2022. május 24.

Marketing Diamond: A Maximum Business Kft.-t kérdeztük

Rövid interjúnkban bemutatkozik a marketing gyémánt díjas Maximum Business. Pethő Dánielt, a cég project managerét kérdeztük az elmúlt két év szakmai kihívásairól és a jövő trendjeiről.

Az elmúlt 2 év jelentős kihívások elé állította a vállalatokat. Mennyire és milyen módon változtatta meg a pandémia a cégetek és az „ügyfeleitek” működését?

Már a járványhelyzet üstökösszerű becsapódása előtt is abban segítettük az ügyfeleinket, hogy minél magasabb profitot termeljenek online. A pandémia inkább eszkalálta a dolgot, így sok partneri együttműködésben kellett magasabb fokozatra váltanunk.

Bizonyos szempontból könnyebbé is vált a munka, hiszen már nem kellett az online jelenlét fontosságát hangsúlyoznunk. Persze a személyes kommunikáció és kooperáció hiányát mi is megéreztük. Egyik napról a másikra kellett megtanulnunk home officeból is hatékonyan dolgozni.

Komoly kihívásnak bizonyult mind csapaton belül, mind a partnereinkkel. De hát minket pont az ilyen kihívások éltetnek.

Mi a legnagyobb marketinges és üzleti kihívás, amivel szembesülnötök kellett?

Miután boldog-boldogtalan az online térben kezdett el kommunikálni a saját portékájáról, brutálisan megnőtt a reklámzaj. Vagyis még nehezebb feladattá vált a figyelem megszerzése, pláne a megtartása.

A tucatszerű, futottak még típusú marketing kommunikációk egyre inkább hasztalanabbak. Többszörös munkát igényel egyrészt a figyelem elnyerése, majd pedig a bizalom kiérdemlése, mielőtt egyáltalán tranzakcióról beszélhetünk.

Nem beszélve arról, hányféle marketing eszköz áll rendelkezésre manapság. Lézerfókuszra van szükség, hogy a célokat valóban támogató stratégia megvalósítására törekedjünk.

Melyik az a marketingmegoldásotok, amire a legbüszkébbek vagytok az elmúlt időszakban?

360°-os online marketingnek hívjuk. Egy-egy eszköz vagy módszer helyett rendszerszintű megközelítésen alapul, és úgy termeli a bevételt a megbízóinknak, mint egy gyártószalag svájcióra pontossággal dolgozó gépe.

Annyira bízunk benne, hogy 1 hónapos tesztidőszakot biztosítunk hozzá. Kipróbálsz minket, a marketingtudásunkat és szabadon dönthetsz, hogy dolgozzunk-e együtt hosszútávon. Mivel pénzt termelünk, ezért rendszerint maradnak is nálunk.

Milyen marketingtrendeket láttok a jövőben?

Szerintem ezt a kérdést leginkább vásárlói szemszögből érdemes megközelíteni. Tucatszám kapjuk Te is, én is a marketingüzeneteket nap, mint nap. Azok a vállalkozások maradhatnak versenyben hosszútávon, akik képesek máshogy, másról, másfajta megközelítésből kommunikálni.

Egyre inkább megmutatkozik például a személyre szabott váráslói útvonalak hozzáadott értéke. Akkor, azon a platformon és azzal az üzenettel kommunikálva, ami A vagy B potenciális vevő számára pont betalál.

A perszonalizált marketing mellett a fogyasztó által generált tartalmakban is komoly potenciál rejlik. Illetve érdekes átrendeződés zajlik most a közösségi média platformok szintjén is, egyre inkább a rövid, célzott, de mindenekelőtt érdekes tartalmak irányába.

Mit jelent számotokra a Marketing-gyémánt elismerés?

Sport hasonlattal élve olyan ez, mintha szezon végén különdíjat érdemelnénk ki. Mondjuk a legszebb gólt szerző, vagy a legértékesebbnek választott játékos díját. Persze az igazi győzelem számunkra az, ha minden ügyfelünket a tabella élére repíthetjük úgymond a saját iparágában.

A Marketing-gyémánt elismerés egyfajta hab a tortán, hiszen a szakma részéről kiérdemelt elismerésről van szó. Ami extra motivációs lökettel érhet fel a csapaton belül mindenki számára.

 
 

 

 

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk