Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
PR cikk | 2022. március 09.

Marketing Diamond: A Magic Tools Kft.-t kérdeztük

Rövid interjúnkban bemutatkozik a munkavédelmi kis- és nagykereskedelemmel foglalkozó Magic Tools Kft., a Marketing Diamond Awards pályázója. Perger Tamást, a cég marketing menedzserét kérdeztük az elmúlt két év szakmai kihívásairól és a jövő trendjeiről.

Az elmúlt 2 év jelentős kihívások elé állította a vállalatokat. Mennyire és milyen módon változtatta meg a pandémia a cégetek és az „ügyfeleitek” működését?

Elég vegyes tapasztalataink vannak ezzel kapcsolatban. Az elején nehéz volt nekünk is és a partnereinknek is. Sokkal sűrűbben kellett kommunikálnunk velük, és meg kellett találnunk a megfelelő eszközöket, termékeket és módokat, hogy minél optimálisabban és minél kevesebb vesztességgel működhessenek a cégeik.

Új kommunikációs eszközök és értékesítési csatornák léptek be az életünkbe, melyek sokkal inkább az online tér felé sodortak minket. Sokan próbáltak ki olyan technológiákat, melyek újdonságként hatottak számukra, azonban mégis fejlődést tudtak hozni ebben az időszakban. Úgy gondolom ezek a trendek jó ideig velünk is fognak maradni.

Mi a legnagyobb marketinges és üzleti kihívás, amivel szembesülnötök kellett?

Mivel mi B2B szektorban, viszonteladó partnerekkel dolgozunk együtt, teljesen új értékesítési koncepciót kellett kitalálnunk, hogy el tudjuk továbbra is juttatni rajtuk keresztül termékeinket a végfelhasználókhoz. Meg kellett vizsgálnunk mik a továbbra is működő szektorok és mely termékeinket, illetve miként tudnánk nekik eljuttatni.

Milyen marketing trendeket láttok a jövőben?

Úgy gondolom, az integrált marketing rendszereknek továbbra is kiemelkedő szerepe lehet a jövőben. Illetve a mi szektorunkban (B2B) kiemelt fontossággal bír a szolgáltatások minősége, mely nagy ráhatással van az ügyfélélményre. Szerintem nagyon fontos, hogy ne vásárlókat teremtsünk, hanem közösséget építsünk ügyfeleinkből, akikkel szorosan együttműködve valósítjuk meg közös céljainkat.

Mit jelent számotokra a Marketing-gyémánt elismerés?

Fontosnak tartjuk a marketinget és nagyon örülünk, hogy van egy ilyen kezdeményezés az országban. Kifejezetten örülünk, hogy megoszthatjuk eredményeinket a szakma kiválóságaival és megismerhetjük mások munkáit is.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk