Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
PR cikk | 2022. április 25.

Marketing Diamond: A LEET Gaming Kft.-t kérdeztük

Rövid interjúnkban bemutatkozik a marketing gyémánt díjas LEET GAMING Kft. Katona Boldizsárt, a cég kreatív igazgatóját kérdeztük az elmúlt két év szakmai kihívásairól és a jövő trendjeiről.

Az elmúlt 2 év jelentős kihívások elé állította a vállalatokat. Mennyire és milyen módon változtatta meg a pandémia a cégetek és az „ügyfeleitek” működését?

Mindig is a legnagyobb erősségünknek tartottuk a rugalmasságot, így friss cég létünkre is sikerült megugranunk a covid tartotta lécet, és piacvezető pozícióban landoltunk az elmúlt pár év alatt. Már az első hullámnál teljes home office-ra váltottunk, és kiköltöztettük az irodai gép- és eszközparkot a kollégáinkhoz. Mentálisan persze nagy terhet rótt mindenkire az elmúlt pár év, de virtuális csapatépítőkkel, kiszállított meglepetéscsomagokkal sikerült tartanunk a csapatban a lelket, és a javuló helyzet végére pedig már új irodában ünnepeltük az eredményeinket.

Mi a legnagyobb marketinges és üzleti kihívás, amivel szembesülnötök kellett?

Friss cégként a legnagyobb kihívás számunkra a kockázatvállalás volt. A legnagyobb projektünknek az NBER energiaitalnak piaci tudás nélkül kellett nekiugranunk, és habár végeztünk kutatásokat a célközönségben, félő volt, hogy körberöhögi az influenszerre épített termék koncepciónkat a szakma és a célközönség is. Szerencsére hatalmas sikert arattunk, de volt pár álmatlan éjszakánk a döntés meghozatal előtt.

Melyik az a marketingmegoldásotok, amire a legbüszkébbek vagytok az elmúlt időszakban?

A tavalyi év projektjeiből az NBER energiaitalra vagyunk a legbüszkébbek. Az elmúlt év legfontosabb mérföldkövei a márka életében:

  • Előrendelési időszakban több mint 10.000 online rendelés érkezett be hozzánk (kizárólag tálcás mennyiség)
  • Országjárást szerveztünk, ami összesen 9 állomást foglalt magába, helyszínenként átlagosan 800 látogatóval
  • A Budapest Park-ban megrendezésre került a Zsiziland Fesztivál, ami a Pandémia és a rövid jegyértékesítés ellenére több mint 1000 főt mozgatott meg
  • Megnyitottuk az NBER Bárt, ami azóta is töretlen népszerűségnek örvend
  • Kiadásra került Zsozéatya első videóklippja Pixával közösen, ami több mint 3 millió megtekintésnél tart:

Milyen marketing trendeket láttok a jövőben?

Az idei mantránk a „Ma korán kelünk”. Úgy érezzük a felgyorsult világunk akár naponta átírja az egész játékkönyvet, ha egyik nap kicsit tovább alszunk, nem ismerünk meg egy új platformot, egy új trendet, nem keresünk meg időben egy új influenszert, akkor végleg lemaradhatunk. Így igyekszünk konstans együtt változni a piaccal és folyamatosan tanulni.

Mit jelent számotokra a Marketing-gyémánt elismerés?

Kreatív ügynökségünk még csak egy tucat kampányt tudhat magáénak, ha ilyen magas szintű visszaigazolást kapnánk arról, hogy jó irányba tartunk, az biztos újabb sikerekig tolná elszánt csapatunkat.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk