Interjúnkban bemutatkozik a kétszeres marketing gyémánt díjas Krelab Creative Agency Kft. Mészáros Dávidot, a cég ügyvezetőjét és kreatív igazgatóját kérdeztük az elmúlt két év szakmai kihívásairól és a jövő trendjeiről.
Az elmúlt 2 év jelentős kihívások elé állította a vállalatokat. Mennyire és milyen módon változtatta meg a pandémia a cégetek és az „ügyfeleitek” működését?
Az elmúlt évek 3-4 évvel hozták előre a digitális fejlődést, amit adatvezérelt digitális marketing és kreatív ügynökségként természetesen nagyon pozitívan értékelünk, mind az ügyfeleink, mind a saját részünkről. A legtöbb ügyfelünk hozzáállása az online világhoz gyökeresen átfordult. 90%-ban digitálisan tudtuk megtartani a meetingjeinket, amivel mondanunk sem kell, rengeteg időt spóroltunk, és így minőségibb munkára tudtuk fordítani a felszabaduló időt, amit egyébként utazással, vagy egyeztetéssel töltöttünk volna. A folyamatokat szinte teljesen automatizálni tudtuk az elmúlt 2 évben, illetve csak pozitív visszajelzést kaptunk ügyfeleinktől az alkalmazkodási készségünkről.
Bár ambivalens, ennek ellenére a legfontosabb szempont számunkra az volt, hogy egy kicsit önmagunkkal is tudtunk foglalkozni, és a mai rohanó világban, főleg ügynökségként, nagyon sok időt tudtunk fordítani a szervezetünk még családiasabb kialakítására, és olyan folyamatok fejlesztésére, amivel mindenki a legjobban ki tudja használni a szakmai tudását és a kreativitását.
Mi a legnagyobb marketinges és üzleti kihívás, amivel szembesülnötök kellett?
Határozott válaszunk van: az idő! Szerintünk minden ügynökség életében az idő az a tényező, ami mindent befolyásol. Az állandó változás és folyamatos felkészültség is ennek a következménye. Viszont ez a tényező a fejlődés alappillére, így azt gondoljuk, egy üzlet számára fontos meglátni a pozitív hozadékot is, és ebből építkezni.
Melyik az a marketingmegoldásotok, amire a legbüszkébbek vagytok az elmúlt időszakban?
Két marketingmegoldásunkra vagyunk kifejezetten büszkék, amivel a legjobb eredményeket értük el az ügynökségünk létezése óta. Természetesen egy ilyen szolgáltatás sosincs kész, mindig lehet csiszolni rajta, pontosan olyan, mint egy gyémánt.
Az egyik ilyen marketing megoldásunk a Customer Value Journey workshop, ami több részvevő számára is – ha mondhatom így – világmegváltó. Szerintem egyik Ügyfelünk, a Futár.hu válasza tökéletesen leírja, hogy mit kapnak az Ügyfeleink a workshop eredményeként:
“A Krelab ügyfélútvonal tervező workshop belobbantotta a kreatív gondolatokat Jobban megértettük, hogy hogyan gondolkodnak az ügyfeleink.”
A másik ilyen megoldásunk, a workshopra épülő branding folyamatunk, amiben nem csak a stratégiák megfogalmazása, az arculattervezés és a Brandbook van benne, hanem a márka bevezetésének teljes folyamata is a logótól a fejlesztésen át az első kampányig. Így egy kézben tudjuk tartani a projektet, egy már többszörösen sikeresnek bizonyult folyamat segítségével.
Milyen marketing trendeket láttok a jövőben?
Digitalizáció minden mennyiségben! A vizualitás tekintetében a statikus hirdetések ideje lehanyatló ágban van. A folyamatos mozgás, az interaktív tartalmak és az animációk a leghatékonyabb hirdetési formák lesznek a jövőben. Nem is kell messzire mennünk, hiszen az elmúlt években mindenki az online térre fókuszált. Videós formában találkoztunk egymással, ennek következtében pedig nem éreztük magunkat távolinak egymástól a digitális térben. Új platformok léptek be a marketing világába, amelyek a videós tartalmakat helyezik fókuszba.
Mit jelent számotokra a Marketing-gyémánt elismerés?
1 éves kemény munkát, célt, izgalmat, örömet és egy remek szakmai közösséget! Úgy gondoljuk, ez mindent elmond. Minden projektünkön úgy dolgozunk, hogy “Na, ez Diamond díjas lesz!”, kivétel nélkül. Szeretnénk, hogy minden ügyfelünk érezze, amit mi érzünk, amikor kézbe vehetjük a díjat. Ez nem csak egy elismerés számunkra, hanem szakmai előny, bizonyítvány, ami alapján leendő és jelenlegi ügyfeleink is biztosak lehetnek hozzáértésünkben, naprakészségünkben és elhivatottságunkban. Hálásak vagyunk a csapatnak, akikkel együtt dolgozhatunk és közösen alkothatjuk meg ezeket a tényleg sikeres projekteket!
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk