Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
PR cikk | 2022. április 01.

Marketing Diamond: A BP Digitalt kérdeztük

Rövid interjúnkban bemutatkozik a kétszeres marketing gyémánt díjas BP Digital. Szesztay Pétert, a cég társtulajdonosát és ügyvezetőjét kérdeztük az elmúlt két év szakmai kihívásairól és a jövő trendjeiről.

Az elmúlt 2 év jelentős kihívások elé állította a vállalatokat. Mennyire és milyen módon változtatta meg a pandémia a cégetek és az „ügyfeleitek” működését?

A BP Digitalt a kezdetek óta úgy építettük, hogy helytől és nagyjából időtől is függetlenül tudjunk dolgozni. A 2020-as első lezárás nálunk egy szokásos hétfő volt, csak aznap pont mindannyian otthonról dolgoztunk. Szóval az átállás nálunk nagyon flottul ment, és azóta már 100%-ban remote csapat vagyunk. Ez igazából még előny is - azóta több nem-budapesti csapattagunk is van.

A pandémia előtt sok ügyfelünk már online piacvezető volt - velük kvázi egyértelmű volt, hogy a digitális fejlesztések még fontosabbak lesznek, és együtt tudtunk azóta növekedni. Persze volt néhány ügyfelünk, akiknek sajnos megszűnt a piaca, így kénytelenek voltak felszámolni a működésüket. A pandémia óta pedig számos cég ismerte fel, hogy a SEO egy remek eszköz az online ügyfélszerzésre, és minket tisztelnek meg a bizalmukkal a közös növekedésre.

Mi a legnagyobb marketinges és üzleti kihívás, amivel szembesülnötök kellett?

Üzletvezetés kapcsán magasabb tudatosságra kapcsoltunk - jobban értjük, hogy mit értékelnek az ügyfeleink, milyen fedezeti pontok vannak az egyes divíziókban, stb. Az irodánkat érzelmileg fájt elengedni, de nem volt valós üzleti haszna. Folyamatos kihívás, hogy a potenciális érdeklődőknek megmutassuk, hogy egy nagyon jó stratégiai partner vagyunk, ha több online leadet / vásárlót szeretnének.

Melyik az a marketingmegoldásotok, amire a legbüszkébbek vagytok az elmúlt időszakban?

Az ügyfeleink eredményeivel és elégedettségével mérjük a sikerünket. Szinte minden héten kapunk egy elismerő e-mailt valamelyik ügyfelünktől, hogy elégedett az eredményekkel vagy x ügyfelet szerzett SEO-ból. Ha egyet kell kiemelni:

Tartalommarketing segítségével felépítettünk egy jogi tanácsadással foglalkozó weboldalt, ami az elmúlt egy évben több, mint 1,5 milliószor jelent meg a kereső találati listáin és összesen 85 ezer látogatót vonzott organikus forrásból:

Milyen marketing trendeket láttok a jövőben?

A válsághelyzetek mindig a hatékonyság felé terelik a cégeket. A koronavírus csak ráerősít, hogy online kell elérni a vásárlókat. Ez a hagyományos offline marketing csatornák felől a digitális megoldások felé tereli a cégvezetőket és marketingeseket. Illetve az ügyfelek/vásárlók megtartása szerintünk fontosabb lesz a jövőben, mint valaha.

Mit jelent számotokra a Marketing-gyémánt elismerés?

A szakma egyik legrangosabb díjában részesülni hatalmas megtiszteltetés. A munkánk során nemzetközi szinten kimagasló minőségre törekszünk és nagyon örülünk, hogy ezt az Magyar Marketing Szövetség is visszaigazolta most már sokadik alkalommal.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk