Rövid interjúnkban bemutatkozik a 2100 International Digital Agency Kft. Eredics Gábort, a cég marketingigazgatóját kérdeztük az elmúlt két év szakmai kihívásairól és a jövő trendjeiről.
Az elmúlt 2 év jelentős kihívások elé állította a vállalatokat. Mennyire és milyen módon változtatta meg a pandémia a cégetek és az „ügyfeleitek” működését?
Jelentősen megváltozott mind a csapaton belüli, mind az ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnk módja. Mindig is előnyben részesítettük a személyes találkozókat ügyfeleinkkel, akik tapasztalataink szerint szintén igényelték és értékelték, hogy egy-egy arcot, személyt tudtak társítani a velük foglalkozó marketingszakemberhez.
A cég megalapulása óta rituálé, hogy minden reggel együtt kávézik a csapat, és átbeszéljük, hogy mik az aznapi teendők, gyors reggeli brainstorming az ügyfelek különlegesebb kívánságairól. Ezt is kénytelenek voltunk a pandémia óta az online térbe költöztetni, egyelőre csak videóhívásban, ám hamarosan a Metaversumban kávézunk...
TikTok fiókunkon keresztül igyekszünk szórakoztatóan bemutatni mindennapi munkánkat, és az általunk használt egyedi szoftvereket és megoldásokat a nagyközönség és ügyfeleink számára. (@2100labs)
Mi a legnagyobb marketinges és üzleti kihívás, amivel szembesülnötök kellett?
A pandémia óta megugrott az online térben érvényesülni kívánók száma. Így a hirdetési költségek emelkedtek, a konkurencia pedig sokszorosára nőtt. Érezhetően szaturáltabb lett a piac, sokszor lehetetlenül alacsony árakat képesek kínálni az újonnan alapított, külsős munkaerővel dolgozó cégek.
Melyik az a marketingmegoldásotok, amire a legbüszkébbek vagytok az elmúlt időszakban?
Feltűnő, nem hétköznapi reklámjaink segítségével elértük, hogy több ügyfelünk is hűséges, visszatérő vásárlói közt tudjon hazai A-listás hírességeket. Mindig arra törekszünk, hogy ötletesen előadott, kreatívan kivitelezett ajánlatunkra ne lehessen nemet mondani.
A médium kiválasztása is nagyban hozzájárul hirdetéseink sikeréhez. TikTok? Waze? Felkutatjuk, hol lehet a legnagyobb kereslet az adott termékre, és rendületlenül kutatjuk az új, egyedi csatornákat.
A fentebb említett TikTok csatornánkon organikusan saját tartalmunkkal van olyan videónk, amely lassan már az egy milliós megtekintésnél jár.
Milyen marketing trendeket láttok a jövőben?
Mindenképpen érdemes lesz a VR világ felé nyitni. Nem árulunk el nagy titkot azzal, hogy mi már elkezdtük felállítani az ország egyik első VR Marketing Osztályát. Úttörő megoldásainkat pedig az idén induló kurzusunkban fogjuk bemutatni azok számára, akik nem elégszenek meg a hétköznapival.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk