Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
PR cikk | 2022. november 09.

Erre az ajánlatra még a sorozatok főszereplői is felkapják a fejüket

Szakadó esőben, kora délutáni sötétben, nyálkás őszi időben benézni mások ablakán és látni, ahogy egy család vagy egy baráti társaság jókedvűen teljes önfeledtségben együtt sorozatot néz – hát kevés ennél szívet-lelket melengetőbb alkalom létezik az ünnepeket megelőző év végi hajrájában. Most a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Direct One kihagyhatatlan ajánlatának köszönhetően bárki számára elérhető, hogy ilyen vágyott alkalmak részese legyen az ünnepi készülődés heteiben: ugyanis a szolgáltató egy hónapra mindössze 1290 forintos előfizetési díjjal várja új előfizetőit. Akik az ünnepek előtti és az év végi rohanásban megpihennének, összegyűjtenék maguk köré családtagjaikat egy közös filmnézésre vagy felmelegednének egy forró kakaó és kedvenc sorozatuk mellett (melyet akár sokadszor néznek meg), azok számára a legvonzóbb ajánlatot kínálja most a Direct One.

Emma Thompson az Évek alatt félelmetes miniszterelnöknőjeként ordítja az arcunkba: csak 1290 forint – ha ő mondja, akkor tényleg el kell hinnünk, hogy így van. A Direct One kampányában legsikeresebb sorozatai, többek között az Évek alatt, a Varsó királya és a Szélhámos páros ikonikus jeleneteinek humoros újraszinkronizálásával hívja fel a figyelmet a rendkívüli ajánlatra. Sőt, akik most válnak előfizetővé, egy nyereményjátékban is részt vehetnek, amelyen többek között a tévézéshez elengedhetetlen popcorn készítő eszközök találnak majd gazdára.

Természetesen a Direct One is lépést tart a tartalomfogyasztási szokások változásaival, hiszen ma már sokan okostelefonon, nem az adás időpontjában nézik meg a műsorokat: nekik jelent megoldást a szolgáltató platformja, az előfizetők számára ingyenesen elérhető Direct Now app, ahol számos csatorna műsora újraindítható és visszajátszható. Az applikációban 84 csatorna érhető el mobiltelefonon, tableten, laptopon vagy okostévén. A szolgáltatás lehetővé teszi, hogy az előfizetők egyszerre akár 5 különböző műsort 5 különböző eszközön kövessenek. 

További információ a www.directone.hu oldalon és a Direct One Facebook oldalán érhető el.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk