A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, az MBH Bank idei átfogó kampányának szeptemberi folytatásaként most az olimpikonokon a sor, ők tapsolják meg az átlagembereket. Ezzel a jelképes gesztussal köszönik meg mindannyiunknak élsportolóink, hogy a világversenyeken szurkolásukkal támogatták őket, amelyet a „Most mi szurkolunk neked” szlogen fejez ki. Hiszen az idei nyár bővelkedett sporteseményekben: alig lett vége a labdarúgó Európa-bajnokságnak, máris jött a sportok csúcsa, az olimpia. De az élet zajlott a versenyek előtt is, és zajlani fog a versenyek után is. A nagyszerű eredmények a pályák után a hétköznapokban fognak megszületni, amikor az álmainkat mi, hétköznapi emberek váltjuk valóra. Nap, mint nap, nem csak négyévente. De bármilyen kitartóak, elszántak, küzdőképesek vagyunk is, buzdítás nélkül ez nem sikerülhet.
Így volt ez az olimpia alatt is, amikor a bank kampányában a háttérembereket állította a központba: az Elismerés Dobogójára állította mindazokat, akik a hazai olimpikonok mögött állva szaktudásukkal, kitartásukkal és támogatásukkal segítették győzelemre a sportolókat. Az MBH Bank, mint a Magyar Olimpiai Csapat stratégia partnere, így ünnepelte nemcsak az élsportolók sikereit, hanem mindazt a nyilvánosságtól távoli háttérmunkát, amelyet a sportolókat támogató csapat tagjai végeztek. A hitelintézet fontosnak tartja, hogy mindenki, aki a háttérben segítette a sportolók munkáját – edzők, sportpszichológusok, táplálkozási szakértők, teljesítményspecialisták, orvosok stb. –, elismerésben részesüljön, hiszen az elért eredmények a háttérben munkálkodó csapattal együtt teljesülhettek.
„Gratulálunk az olimpia összes résztvevőjének és rendkívül büszkék vagyunk a magyar sportolókra, valamint az elért eredményeikre, miután idén a Magyar Olimpiai Csapat 19 éremmel tért haza a párizsi olimpiáról. Azonban fontosnak tartjuk, hogy ne csak a sportolóink teljesítményét ismerjük el, hanem mindazokét, akik végig mögöttük álltak és kitartó munkájukkal, támogatásukkal segítették őket az elért eredményekhez. Éppen ezért alkottuk meg az Elismerés Dobogóját, hogy a kemény munka után kijáró elismerésből a háttérországot alkotó emberek is részesülhessenek, hiszen az olimpiai eredmények mögött nemcsak egyéni teljesítmények, hanem jól összehangolt csapatmunka áll” – mondta Pataky Piroska az MBH Bank marketingigazgatója.
Az MBH Bank által indított 2024-es nyári nagyszabású érzékenyítő kampányának központi üzenete a biztatás és a szurkolás erejének hangsúlyozása a sporton keresztül, amely ugyanakkor túlmutat a sport témakörén, és mind a közösségi összetartást, mind az egyéni teljesítmények elismerését és támogatását szolgálja. A kampány célja, hogy mindenki érezze, hogy szurkolnak neki, és így arra inspirálja az embereket, hogy a saját utukat járják és törekedjenek céljaik elérésére.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk