Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
PR cikk | 2024. augusztus 30.

Akik kreatív játszótérré változtatják a várost

Hiába vesszük körbe magunkat drágábbnál drágább prémium előfizetésekkel és különböző hirdetésblokkolókkal, egy valamivel minden nap találkozhatunk: outdoor hirdetésekkel. Bármerre is fordítsuk a fejünket az utcán, bármelyik buszra is várjunk, minden nap szembe jön velünk egy-egy kreatívabbnál kreatívabb hirdetés az utcákon vagy a buszmegállókban. A piacvezető JCDecaux Hungary-nek nagy szerepe van ebben, hiszen olykor kreatív játszóterekké változtatják a köztereinket. De hogy éppen egy kerthelyiséget vagy egy frissítő zugot álmodnak-e meg ők vagy az ügyfeleik kreatív ügynökségei, az szinte mindegy, az eredmény a szívesen látott hirdetés, no meg az interakció.

„Szerintem nagyon érdekes irányba változik a világ és a médiafogyasztás. A fiatalokat egyre nehezebb elérni a televízión keresztül, az online térben pedig sokan adblockert használnak. Nekünk jó válaszunk van erre, hiszen a fiatalok fele városban szeretne élni, egyre több időt töltenek az otthonukon kívül, ott pedig a köztéri hirdetésekkel hatékonyan elérhetők" – mondta Izsák Miklós kereskedelmi és marketingigazgató, hozzátéve, hogy az outdoor hirdetések hatékonyságának mérhetősége ma már nem kérdés: az utazási szokások követésével és a szemkamerás vizsgálattal pontosan megmondható, hol és hogyan jó elhelyezni az ügyfél hirdetését.

A hatékonyságot támasztja alá, hogy a kreativitásra lehetőséget nyújtó köztéri plakátjaik, utcabútoraik és a citylightok adják az árbevételük 90 százalékát. A fejlődési lehetőség a digitális felületekben rejlik, ami hazánkban egyelőre gyerekcipőben jár szemben Nyugat-Európával és az USA-val.

A Marketing Summit gyémánt-fokozatú támogatójaként izgalmas előadással és kerekasztal beszélgetéssel várják a látogatókat Izsák Miklós és vendégei, ahol a két évvel korábbi Reklámpiaic körkép legújabb eredményeit is bemutatják.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk