Hiába vesszük körbe magunkat drágábbnál drágább prémium előfizetésekkel és különböző hirdetésblokkolókkal, egy valamivel minden nap találkozhatunk: outdoor hirdetésekkel. Bármerre is fordítsuk a fejünket az utcán, bármelyik buszra is várjunk, minden nap szembe jön velünk egy-egy kreatívabbnál kreatívabb hirdetés az utcákon vagy a buszmegállókban. A piacvezető JCDecaux Hungary-nek nagy szerepe van ebben, hiszen olykor kreatív játszóterekké változtatják a köztereinket. De hogy éppen egy kerthelyiséget vagy egy frissítő zugot álmodnak-e meg ők vagy az ügyfeleik kreatív ügynökségei, az szinte mindegy, az eredmény a szívesen látott hirdetés, no meg az interakció.
„Szerintem nagyon érdekes irányba változik a világ és a médiafogyasztás. A fiatalokat egyre nehezebb elérni a televízión keresztül, az online térben pedig sokan adblockert használnak. Nekünk jó válaszunk van erre, hiszen a fiatalok fele városban szeretne élni, egyre több időt töltenek az otthonukon kívül, ott pedig a köztéri hirdetésekkel hatékonyan elérhetők" – mondta Izsák Miklós kereskedelmi és marketingigazgató, hozzátéve, hogy az outdoor hirdetések hatékonyságának mérhetősége ma már nem kérdés: az utazási szokások követésével és a szemkamerás vizsgálattal pontosan megmondható, hol és hogyan jó elhelyezni az ügyfél hirdetését.
A hatékonyságot támasztja alá, hogy a kreativitásra lehetőséget nyújtó köztéri plakátjaik, utcabútoraik és a citylightok adják az árbevételük 90 százalékát. A fejlődési lehetőség a digitális felületekben rejlik, ami hazánkban egyelőre gyerekcipőben jár szemben Nyugat-Európával és az USA-val.
A Marketing Summit gyémánt-fokozatú támogatójaként izgalmas előadással és kerekasztal beszélgetéssel várják a látogatókat Izsák Miklós és vendégei, ahol a két évvel korábbi Reklámpiaic körkép legújabb eredményeit is bemutatják.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk