Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
PR cikk | 2024. szeptember 10.

A kültéri reklám is hozzájárulhat a zöldebb, élhetőbb városokhoz

A JCDecaux Hungary évek óta tudatosan olyan megoldásokat alkalmaz, amelyekkel érdemben csökkenthető a zöld lábnyoma, legyen szó fenntartható és innovatív utcabútorokról, valamint szolgáltatásokról, természetbarát anyagok használatáról, vagy újrahasznosíthatóságról. A vállalat több éve fedezi teljes energiafogyasztását megújuló energiából, 2017 és 2020 között a csoport célkitűzést meghaladó mértékben csökkent a szén-dioxid-kibocsátása, és az újrahasznosítás terén is előrébb tart, mint azt eredetileg tervezte.

Egy buszmegállónyi környezetvédelem

A JCDecaux utcabútor-hálózata kézenfekvő lehetőséget biztosít a városi zöldfelületek bővítésére is. „Megoldásaink hatékonyan egészíthetnek ki más városi zöldítési törekvéseket, mint például a zöldtetők kialakítása, vagy a növényekkel befuttatható, függőleges tartószerkezetek telepítése. Ezek segítségével gyakorlatias módon tudjuk támogatni az önkormányzatok városi zöldítési stratégiáit” – mondta Dede László.

Az energiafogyasztás-csökkentés érdekében is célzott intézkedéseket hoztak: lerövidítették például a plazákában a digitális eszközök üzemidejét, és 2023 végére minden hazai eszköznél lecserélték a régi neoncsöveket jobb fényerejű LED-izzókra. Mindezeken túl a reklámeszközök hulladékát szortírozzák, a papírt – amelynél környezetbarát ragasztót használnak – pedig elszállíttatják újrahasznosításra, és külön gyűjtik a veszélyes hulladékokat.

A felelős kültéri reklámozás előmozdítása

Naponta több mint 850 millió emberrel kerülünk kapcsolatba médiafelületeinken keresztül, ezért felelősséget tartozunk a legmagasabb etikai normák betartásáért a kültéri hirdetési felületeinken” – osztotta meg Dede László. A felelős és pozitív kültéri kommunikáció látványos példája, hogy 2022-ben a JCDecaux csoport mintegy 2000 térítésmentes kampányt biztosított a civil szervezetek számára. Emellett évek óta megrendezik az Álljon meg egy novellára! elnevezésű irodalmi pályázatot, amelynek nyertesei lehetőséget kapnak rá, hogy a legforgalmasabb busz- és villamosmegállókban jelenjenek meg az írásaik, ezzel népszerűsítve városszerte a kortárs irodalmat.

Az egyenlőség nem csak reklámszlogen

Az ESG-megfelelőség egyik alappillére a szervezeten belüli átláthatóság megteremtése és az egyenlő feltételek biztosítása. A JCDecaux globális célja, hogy 2027-re a vezetői pozíciók 40 százalékát nők töltsék be, de ezt Magyarországon már sikerült elérni, sőt túlteljesíteni: „A menedzsmentpozícióinkat fele-fele arányban töltik be nők és férfiak, mivel pont a vezetői csapatnak sokszínűsége garantálja azt, hogy az egyéni erősségek a leginkább ki tudjanak teljesedni” – mondta el a Dede László.  

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk