A márka licenc jogai június 1-én kerültek a Michaeli, Schwartz & Brit Médiához. A kiadó az első hónapokban a Cosmopolitan.hu újraindítására fókuszált, de ősszel a print kiadvány is formabontó megoldásokkal tér vissza az újságárusokhoz. A főszerkesztő személye a lap megjelenésével egy időben válik majd publikussá. A 2022-es évben két lapszámmal jelentkezik majd a Cosmopolitan.
“Rengeteg látványos meglepetéssel készülünk a Cosmopolitan magazin régi és új olvasóinak, de erről szeptember 15-ig nem áll módomban többet elárulni. Amire viszont nagyon büszkék vagyunk, hogy digitális női portfóliónk termékei az Elle.hu és a Cosmo.hu együttesen közel 2,5 millió olvasót érnek el havonta, így képesek a hazai teljes női vásárlói célközönséget megszólítani” - nyilatkozta Milkovics Pál, az MS&B vezérigazgatója.
A fiatal korosztályt megcélzó Cosmopolitan.hu az újraindulás óta már havi szinten több, mint egymillió olvasóval büszkélkedhet.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk