A Femcafé az elmúlt 12 év során számos tartalmi és dizájnt érintő fejlesztésen esett át, de most elérkezettnek látták az időt a teljes arculatváltásra. Az új arculattal a logó is megújult - elegáns, időtálló, ugyanakkor játékos dizájnt kapott, ami alkalmas a fiatalabb közönség megszólítására is. Megtartották a logó legjellegzetesebb megoldását, az m és c betűk egymásba fonódását, amely rejtett üzenetet is tartalmaz: az "f" betű dizájnja a Vénusz szimbólumra utal. A rovatok színenként változó struktúrája továbbra is megmaradt, de trendibb, pasztell színvilágot kapott. Minden rovathoz egyedi, rajzolt ikon is készült, amely jellegzetes dizájnnal színesíti az oldalt.
Az őszi váltással egyidőben visszatér szülási szabadságáról a korábbi főszerkesztő, Sajószegi Veronika is. A vezető szerkesztői feladatokat továbbra is Szeiler Kíra látja el
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk