Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Média | 2024. október 02.

Sikert hozott a szeptember az RTL-nek

Az RTL csatorna 17,5%-os közönségarányt ért el főműsoridőben, a 18-49-es korosztályban, ami az idei évének eddigi legmagasabb eredménye. Csoportszinten a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, az RTL Magyarország 32,0%-ot ért el főműsoridőben, a 18-49 évesek körében. Az év eddig eltelt időszakában mind az RTL csatorna, mind pedig az RTL-es csatornák vezetnek a TV2 csatornával, illetve a TV2-es csatornacsaláddal szemben a főműsoridős, 18-49-es nézettséget tekintve. 

Az X-Faktor lett az egyik legsikeresebb műsor eddig 2024-ben 

A szeptemberi 18-49-es TOP10-es listát is az RTL-es műsorok dominálták, összesen 8 RTL-es program szerepel itt. A szeptember 14-i X-Faktor lett a hónap legnézettebb 18-49-es programja: 37,8%-os közönségaránnyal, az adást 872 ezren követték a teljes lakosság körében. A toplista második helyét is az X-Faktor foglalta el, ez a két legnézettebb adás az éves toplista 5-6. helyére is felkerült, csak a foci EB döntő és három magyar EB-meccs előzte meg. Az X-Faktor mind a négy szeptemberi adása bekerült a havi TOP10 legnézettebb program közé. A tehetségkutató átlagban 35,7%-os eredményt hozott eddig. A 15-29-es korcsoportban 49,9%-os közönségaránnyal megy a program. 

Sikeres Az Árulók - Gyilkosság a kastélyban második évada is 

A toplista 7. és 10. helyére Az Árulók - Gyilkosság a kastélyban adásai kerültek. A mentális hadviselésen és totális megtévesztésen alapuló kegyetlen játék átlagosan 24,7%-os nézettséget hoz, és a teljes lakosság körében 533 ezren követik a műsort. A 18-49-es ABC vásárlóerőn 31,1%-os eredménnyel megy Az Árulók - Gyilkosság a kastélyban. 

A toplista 8. és 9. helyén természetesen ott van a Sztárbox is. Átlagban az öt adás 24,2%-kal megy, és 525 ezren nézik a teljes lakosság körében. A legjobban 18-39-es női célcsoporton megy 31,6%-os közönségaránnyal. 

A Kabát FC 10,2%-kal zárt, a Kalandra fal! pedig 12,2%-ot hozott. A múlt péntektől immár a pénteki slotba átkerült Fort Boyard eddigi 6 adása átlagosan 15,7%-kal ment. A nemrég indult Házasodna a gazda legújabb évada eddigi öt adása 13,9%-os eredményt hozott. 

Szeptemberben is az RTL Híradó volt a legnépszerűbb 

Az RTL Híradó sikere továbbra is töretlen, 20,0%-os nézettségi aránnyal megy esténként, átlagosan 564 ezren követik a teljes lakosság körében. A 18-49-es célcsoportban ebben a hónapban is megelőzte a Tényeket. 

A Házon kívül 17,8%-kal megy, ami vasárnap esténként 524 ezer nézőt jelent ebben a rendkívül nehéz idősávban is. Legjobban a 18-59-es AB vásárlóerejű célcsoporton teljesít, itt 24,4%-ot ér el átlagban. 

Online ebben a hónapban a legtöbb videóindítást az X-Faktor generálta, összesen 587 ezret. Kiváló eredményt ért el a Kabát FC is 392 ezer videóindítással. Az Árulók - Gyilkosság a kastélyban első öt adása már 362 ezer videóindításnál jár. 

Shortformban pedig a Sztárbox az egyértelmű nyertes: 555 ezer videoindítása volt ebben a hónapban. 

Ismét nőtt az RTL második generációs csatornáinak eredménye 

Az RTL kábelportfóliója egész napot tekintve 0.6 százalékpontot nőtt tavaly szeptemberhez képest (14.4%-ról 15.0%-ra). Tavalyhoz képest jelentősen nőni tudott a már megszokottan jól teljesítő Cool, RTL GOLD és Sorozat+ csatornák hármasa. 

A 10 legmagasabb közönségarányú csatorna listáján mind egész napot tekintve, mind főműsoridőben 5 RTL-es csatorna szerepelt. (All day: Film+, Cool, RTL KETTŐ, Sorozat+, RTL GOLD; Primetime: Film+, Cool, Sorozat+, RTL KETTŐ, RTL HÁROM). 

 


Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-49, 18-59 4+, 18-39 női, illetve 18-59 AB vásárlóerejű és 18-49 ABC vásárlóerő célcsoportok, Lineáris shr% (a Nielsen „Other” csatornacsoportja nélkül kalkulált közönségarány), live+kumulált TSV + Vendég adatokkal, főműsoridő (1900-2259), teljes nap (0200-2559) 2024. szeptember, A nézőszám és SHR% adatok az időeltolásos televíziónézés (TSV) adatait tartalmazzák, a hónap utolsó hét napján még nem végleges eredményekkel, 2024. október 1-én lekért adatok alapján. Gemius Prism,4+ rtl+, web+app, total videoview,  RTL.hu, videoview

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk