Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Média | 2022. április 14.

Népszerű animációs sorozatok érkeznek ukrán nyelven az RTL Mostra

Az RTL Magyarország ingyenesen elérhető digitális streamingszolgáltatása, a közelmúltban modern felülettel és új kényelmi szolgáltatásokkal megújult RTL Most a Nickelodeonnal együttműködve április 14-től elérhetővé teszi a magyar mellett ukrán nyelven is számos, gyerekeknek szóló animációs tartalmát. Az ukrán nyelven is elérhető népszerű rajzfilmsorozatok már egyetlen kattintással, regisztráció nélkül is megtekinthetők az RTL Moston, akár mobiltelefonról is.

Az RTL Magyarország – gondolva a szomszédban dúló háború elől az országba érkező menekült gyerekekre és családtagjaikra – megújult RTL Most platformján olyan népszerű animációs sorozatokat tesz elérhetővé ukrán nyelven, mint a Mancs Őrjárat 1. és 2. évada, a Tini nindzsa teknőcök 2. és 3. évada, az Avatár – Aang legendája 1-3. évada, valamint a SpongyaBob Kockanadrág 9. évada. A felhasználók az RTL Most főoldaláról mindössze egyetlen kattintással, regisztráció nélkül juthatnak el az ukrán nyelvű tartalmakhoz akár desktopon, akár mobiltelefonos applikáción keresztül.

Az RTL Magyarország ukrán nyelven indított marketingkommunikációs kampánnyal szeretné felhívni a Magyarországon tartózkodó ukrán menekültek figyelmét az RTL Moston ingyenesen elérhető, gyerekeknek szóló tartalmakra. A médiavállalat ukrán és angol nyelven is kiadott sajtóközleménye az ukrán média és a Magyarországon tevékenykedő segélyszervezetek segítségével juttatja el az információt az érintetteknek. A hirdetési kampány elsősorban olyan, videós megjelenéseket lehetővé tévő platformokon futtatott fizetett hirdetésekkel tervezi elérni a Magyarországra érkező ukrán gyerekeket és szüleiket, ahol könnyen átadható az üzenet, miszerint az RTL Moston ingyenesen, regisztráció nélkül, egyetlen kattintással elérhetőek az ukrán nyelvű gyerektartalmak. A hirdetésekkel legfőképp a YouTube, a Facebook és az Instagram felületén találkozhatnak az érintett felhasználók.

Az RTL Magyarország célja, hogy a kampány során nemcsak a menekült gyermekeket, hanem szüleiket is elérje hirdetéseivel és felhívhassa a figyelmet erre a kivételes lehetőségre. A kampány hirdetései ukrán nyelven jelenítik meg az üzeneteket, ahogy az Ukrajnából érkezők az RTL Most platformon is az anyanyelvükön érhetik el ezeket a tartalmakat.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk