Az AMCNI és a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Vodafone együttműködése évekre nyúlik vissza. A felek a közelmúltban a terjesztési szolgáltatásokról folytattak tárgyalásokat, hazánkban és a régió érintett országaiban. A régiós Vodafone leányvállalatokkal már megszülettek a megállapodások a folytatásról, és most a Vodafone Magyarország Zrt.-vel is sikerült megegyezni az AMCNI csatornakínálatának további, hosszútávú terjesztéséről. A portfolió hazai érintett csatornái: Sport1, Sport2, AMC, Spektrum, Spektrum Home, TV Paprika, Minimax, JimJam, FilmCafe, FilmMania. Így a Vodafone televíziós szolgáltatását igénybe vevő ügyfelek továbbra is élvezhetik az összes csatorna kedvelt tartalmait.
„A hosszú tárgyalássorozat végén is azt mondhatom, amit az elején: az AMC-vel való folyamatos és szoros együttműködésünk fontos, mert ezen keresztül prémium tartalmak széles választékát kínáljuk ügyfeleinknek. A gazdag sportjogválasztékból hadd emeljem ki a világelithez tartozó négy kézilabdacsapatunk legjobb nemzetközi meccseit. A Veszprém és a Győr visszatérő vendége a Final Fournak, de remélem, az új megállapodásunk időtartama alatt mellettük a Szegedet és a Ferencvárost is meg tudjuk mutatni a négyes döntőben, ahogyan az Európa-ligában is egyre több csapatunk ér oda a végső fázisba” – mondta Lennert Márton, a Vodafone Magyarország Zrt. Termékmarketingért és Tartalomért felelős igazgatója.
„Az elmúlt években folyamatosan növeltük a hazai befektetéseinket, így a Vodafone előfizetői rendkívül gazdag tartalmakat kapnak a sport, a film, és a szórakoztató jellegű információs csatornáinkon is, ahol kiemelkedő fontosságúak a saját gyártású produkciók. Nagyon örülünk annak, hogy az AMCNI változatosságot biztosító csatornái továbbra is elérhetőek a Vodafone kínálatában” – tette hozzá Hajós Balázs, az AMCNI Terjesztési Szolgáltatásokért felelős alelnöke.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk