A magyarok kedvenc ételeit interaktív módszerekkel kutató „Mit eszik az ország?” online felméréssorozat most, egy évvel a start után, már a negyedik tematikus fordulónál tart és összesen tizenötezer szavazatot begyűjtve egyre népesebb követőtábort épít maga köré.
„A gasztro realityk korában, amikor heti átlagban közel 20%-os lineáris share-t hoz az éppen műsoron lévő főzőshow, komoly fogyasztói igény mutatkozik a sütős-főzős tematika iránt. Ezen a téren klasszikus print és online médiamárkákkal rendelkező kiadóként mi a Mit eszik az ország? című kutatássorozattal válaszoltunk a „gasztro boostra”. Receptekkel, cikkekkel, videókkal, táplálkozási tanácsokkal kiegészítve, inspiratív online tartalomba ágyazva kutatjuk és hangosítjuk fel a magyarok étkezéssel kapcsolatos preferenciáit. Jó fűszert ad a BTL-nek a főzős vonal, és ezt nem csak mi látjuk így: az elmúlt egy évben olyan hirdető partnerekkel dolgozhattunk együtt, mint az ország egyik legnagyobb kiskereskedelmi üzlethálózata, vagy az egyik vezető hazai gasztro TV csatorna” – foglalja össze Tóth-Császár Gergely, a Ringier Hungary magazin divíziójának üzletágvezetője.
Egy év, négy online kutatás, tizenötezer voks
A kutatássorozat 2021 tavaszán indult, tavaly négy, idén újabb két tematikus fordulóval jelentkezik. Az első felmérés a kedvenc magyaros fogásokat, a második a grillezős favoritokat, a harmadik a top-sütiket, a frissen lezárt negyedik online szavazás pedig a hazai olvasóközönség kedvenc nemzetközi ételeit kereste (a befutó a pizza lett).
A “Mit eszik az ország?” szavazásokra eddig összesen 15 ezer voks érkezett. Az első fordulóhoz képest a szavazatok száma mostanra több mint 24%-kal nőtt (a legfrissebb felmérést közel 5.000 szavazat döntötte el), a kutatásnak helyet adó website oldalmegtekintései közel 22%-kal bővültek (2022 májusában 19 ezer oldalmegtekintés), a hírlevél-feliratkozók száma pedig 300%-kal nőtt (jelenleg 3,5 ezer fő).
„2021 tavaszán gasztro főszerkesztőnk, Ratkai Krisztina vezetésével vágtunk bele az akkor még kísérleti projektként indított BTL-megoldásba, hogy a kiadónknál meglévő bőséges gasztronómiai tartalom újracsomagolásával új lendületet adjunk a receptmagazinjainknak. Mindössze egy év alatt egy bejáratott, dinamikusan fejlődő BTL termékké nőtte ki magát a Mit eszik az ország? kutatásunk. A következő kampányunk pedig már csőre töltve várja az indulást” – mondja Herczku Beatrix, a Ringier Hungary senior BTL, event specialistája.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk