A Cosmopolitan nemzetközi jogtulajdonosa, a Hearst Magazines International kiválasztotta új magyar partnerét, a Michaeli, Schwartz & Brit Mediát, ahová június elsejétől átkerültek a Cosmopolitan licencjogai - jelentette be a vállalat a közleményében. A Cosmopolitan online felülete, a cosmopolitan.hu már újra elérhető, és még idén visszatér a lap nyomatott verziója is.
„A Hearts Magazine International izgatottan várja az MS&B kiadóval való együttműködést, és azt, hogy a Cosmopolitan sikereit új magasságokba emeljük. A Cosmopolitan inspirálja a GenNow-t – azt a generációt, amelyik most igazán számít. Az elmúlt évtizedek alatt a Cosmopolitan a világ minden táján támogatta a fiatal nőket életük minden területén, és tudjuk, hogy Magyarországon olyan közönséget fog megszólítani, amelyhez hasonlót semmilyen más médiamárka nem tud felmutatni” – mondta Kim St. Clair Bodden, a Cosmopolitan nemzetközi márkaigazgatója.
Milkovics Pál, az MS&B vezérigazgatója hozzátette: „Olyan márkákba fektetünk be, amelyek világszerte már hosszú ideje bizonyítanak. A Cosmopolitan ilyen. Egyedülálló médiatermék, amely közvetlen hangvételének köszönhetően különleges és szoros kapcsolatban áll a fogyasztóval. A kiadó pedig minden lehetőséget megteremt ahhoz, hogy ez a kapcsolat tovább fejlődjön: a digitális platformokon túl egyedi márkakiterjesztéseket tervezünk és 2022-ben már nyomtatott magazin formában is találkozhatnak a Cosmopolitannal az olvasók.”
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk