Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Média | 2022. július 18.

A Direct One közel hozza a komolyzenét

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Direct One kínálatában hosszú évek óta jelen van a Stingray Classica, hiszen a klasszikus zene, az opera, a balett, és csatorna egyéb rangos produkciói, dokumentumfilmjei rengeteg nézőt vonzanak. A csatorna klasszikus zenei előadásait a legnagyszerűbb és legismertebb koncerttermekben, fesztiválokon és operaházakban rögzítették, ilyen helyszínek a Carnegie Hall, a Royal Concertgebouw, a Luzerne Festival, a Teatro alla Scala vagy épp a San Francisco Opera.

A Stringray Classica és a Direct One fontosnak tartja, hogy a klasszikus zene világa mindenki számára elérhető legyen – akkor is, ha még csak ismerkedünk ezzel a műfajjal és akkor is, ha már szakértői vagyunk a klasszikus zenének, operának és balettnek. A csatorna egyedülálló és exkluzív klasszikus zenei műsorokat kínál: premiereket, népszerű és inspiráló előadásokat, ritka dokumentumfilmeket és exkluzív interjúkat – de archívumában időtálló, korábbi előadásokat is megtalálni.

Idén júliusban sem maradnak bemutatók nélkül a Stingray Classica nézői: a barokk kor két nagy remekműve, Antonio Vivaldi és George Frideric Händel zeneszerzők alkotásai kerülnek bemutatásra. Július 18-án 21:00 órakor a Teatro La Fenice zenekara és kórusa Alessandro De Marchi vezetésével adja elő Vivaldi egyetlen fennmaradt oratóriumát, a Juditha triumphans-t, míg július 25-én Händel Rinaldo című műve kerül bemutatásra, amelyet a Bertrand Cuiller vezette Le Caravansérai zenekar ad elő.

A komolyzene kisimítja az idegeket

Sokszor hallani, hogy a kisbabákat megnyugtatja a komolyzene – pedig nem csak rájuk, hanem a felnőttekre is jótékony hatással van a klasszikus zene, ezért a szakértők szerint időnként mindenképp érdemes a popzenéről komolyzenére váltani. A komolyzene az idegrendszer kisimítása mellett segít a fókuszálásban, remek kikapcsolódást nyújt, javítja az agyműködést és a memóriát, valamint növeli a kreativitást. Érdemes hát kikapcsolódásként a Stringray Classica csatornára kapcsolni.

Sőt, a Direct One most együttműködésben a Stringray Classica csatornával nem csak a nézők otthonába viszi el a klasszikus zenét, hanem akár az Operába is nyerhetnek jegyeket a Varázsfuvola július 28-i előadására. A nyereményjáték július 15-én indul és öt darab páros belépő talál gazdára azok közül, akik helyesen válaszolnak a televíziós szolgáltató Facebook oldalán feltett komolyzenei kérdésre.

A Direct One kínálatában más zenei stílusok rajongói is megtalálhatják kedvenc tartalmaikat, emellett egyéb Stringray csatornákon is követhetnek klasszikus zenei koncerteket, előadásokat, filmeket.

Természetesen a klasszikus zenei csatorna a Direct Now alkalmazásban is elérhető, ezért az előfizetők bárhol, bármikor, akár egy hétvégi utazás vagy nyaralás alatt is megtekinthetik kedvenc koncertjeiket, balettelőadásaikat. Az alkalmazással már összesen 84 csatorna nézhető mobiltelefonon, tableten, laptopon vagy okostévén, ráadásul senki nem marad le egyetlen premierről sem, mert az alkalmazásban a premier időpontjától kezdődően 7 napig visszanézhetők, illetve újraindíthatók a műsorok, a folyamatosan bővülő videótárban pedig egyre több extra videós tartalom kap helyet.

A Direct Now alkalmazás további előnye, hogy egyszerre 5 műsort nézhetünk 5 különböző eszközön, így a család minden tagja egyidőben követheti a saját kedvencét. Míg a gyerekek a mesecsatornákat, a tinik a zenecsatornákat, szüleik akár a klasszikus zenei csatornákat kísérhetik figyelemmel a nyaralás ideje alatt is – ilyenkor is szükség lehet egy kis relaxációt elősegítő zenére. Az alkalmazás az előfizetőknek ingyenesen elérhető – több mint 20 ezer előfizető már aktívan használja az applikációt és élvezi annak minden előnyét.

További információ a www.directone.hu oldalon és a Direct One Facebook oldalán érhető el.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk