Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
KKV Business | 2022. augusztus 17.

TOP 10+6 app, amit ki kell egyszer próbálnod!

Nézzük sorban, miben igazán jók, mit tudnak nekünk nyújtani a következő applikációk? 

  1. RescueTime  
  2. Toggl  
  3. Teamdeck 
  4. Clean email  
  5. Streaks 
  6. Scoro 
  7. Freedcamp 
  8. Noizio 
  9. 3C üzleti naptár 
  10. Doodle 

RESCUETIME – Megmutatja, hogy mennyi hülyeségre megy el az időd! 

A RescueTime egy kiváló, időgazdálkodást segítő app, amely világosan megmutatja, hogy mire megy el az időd. Pontosan méri mennyi időt töltünk bizonyos felületeken – telefonon, számítógépen – ezáltal segít, hogy tudatosabban szortírozzunk az időrabló tevékenységeink között. A RescueTime-al könnyebb megvalósítani, hogy valóban a lényeges feladatokra szánhassuk az értékes munkaidőnket.  

TOGGL – Méri, hogy mennyi időt vesz igénybe a munkád. 

A Toggl egy rendkívül egyszerűen használható applikáció, amely hasonlóan a RescueTime-hoz az időgazdálkodásban segít. Ez azonban a munkára fordított időt méri. Nagy segítség olyan munkafolyamatoknál, ahol pl. óradíj alapú az elszámolás, vagy ahol mi szeretnénk tudni, hogy mi mennyi időt vesz igénybe. Az ún. „pomodoro”* technikát is alkalmazhatjuk a segítségével, mivel ez is megtalálható a funkciói között. 

( *kb. 25 perces, koncentrált munkát követően 10 perc pihenőidőt tartunk, majd újra 25 perc munka és újra 10 perc pihenő. Ilyen rövidebb etapokban hatékonyabb a munka, és az agyunk is jobban működik.) 

TEAMDECK – Fogd össze a csapatot vele! 

A Teamdeck segít a munkahelyi csapatunkat koordinálni és a kiosztott feladatokat kézben tartani. Egyszerűen elvégezhetjük vele a projekt erőforrás-kezelését és optimalizálását.  Segít nyomon követni pl. a home office-ban, vagy akár külföldön dolgozó csapattagok napi elérhetőségét, ütemezni ezáltal a műszakokat és a szabadnapokat.  Könnyedén átláthatóvá válik, hogy ki, mikor min dolgozik és mennyit, illetve ki mikor elérhető, és bevethető.  

CLEAN EMAIL – Dobd a kukába, ami nem kell! 

A Clean Email egy intelligens e-mailkezelő alkalmazás, amely lehetővé teszi a beérkező levelek egyszerű és gyors kezelését, szűrését, rendszerezését, ütemezett törlését, hogy ezáltal csökkentse a stresszt, és növelje a produktivitást. Lehetőségünk van kb. 1000 e-mail ingyenes megtisztítására, vagy, ha ennél többre van szükség, akkor elérhető a prémium csomag kb. 3600.-Ft-ért. Képes együttműködni bármely e-mailszolgáltatással, használható telefonon, táblagépen vagy számítógépen egyaránt. 

STREAKSÚj, hasznos szokásokat alakíthatsz ki vele, hogy elérd a célod. 

Ha van egy célod, úgy érheted el legkönnyebben, ha minden egyes nap teszel érte, azaz szokássá alakítod.  Ezeknek az új és hasznos szokásoknak a kialakításában segít a Streaks! Azok számára a leghasznosabb ez az app, akikre kevésbé jellemző a fókuszáltság. A lényeg, hogy minden egyes nap elvégezd az emlékeztető által jelzett feladatot, hogy „ne szakadjon meg a lánc”! Öt szokás követése ingyenes és offline is működik.  

SCORO – Projektmenedzsment sorvezető A-tól Z-ig.

A Scoro egy nagyon összetett, sok mindent magába foglaló munkamenedzsment szoftver és telefonos applikáció, egy rendkívül professzionális és kreatív eszköz. Remek segítség az időgazdálkodásban, a projektek nyomon követésében, ezáltal a vállalkozás produktivitásának növelésében. Szinte minden olyan funkciót tartalmaz, amelyet a projektmenedzsment igényel. Webes és telefonos felületen is használható. 

FREEDCAMP – Szintén projektmenedzsment sorvezető és még sok minden más! 

A Freedcamp ugyancsak egy korszerű projektmenedzsment alkalmazás. Azt ígéri, hogy minden olyan fontos funkcióval ellátja a tulajdonosát, ami egy sikeres projekt végrehajtásához szükséges. Segít végigkalauzolni az egyes munkafolyamatokon és követi a ráfordított időt. Egyedül vagy csapatban is jól használható. (Az alkalmazás használata közben meg lehet osztani a csapat között biztonságosan jelszavakat, Google naptárral szinkronizálható, számlázhatunk vele, tárolhatjuk az ügyfeleink névjegyeit, egyszóval nagyon sokrétű applikációnak tűnik.) A Freedcamp ingyenes, bár vannak fizetős szolgáltatásai. El lehet érni a web alapú alkalmazásukat is a freedcamp.com-on. 

NOIZIO – Hangokkal hoz hangulatba a munkához, vagy a feltöltődéshez. 

A Noizio környezeti háttérhangok segítségével segíti a fókuszálást a feladatokra vagy épp a munka utáni pihenésre. Találunk benne sok kellemes, környezeti hangot, és ezeket mi magunk is összeállíthatjuk különböző hangelemekből. Esti pihenésnél a romantikus esték hangulatát teremti meg, csökkentve ezzel a stresszt, biztosítva a pihenést. A hangok offline üzemmódban is lejátszhatók.  Ingyenesen elérhető Android és iOS eszközökön egyaránt. 

3C ÜZLETI NAPTÁR – Rendet tesz, ha sok a meló és nagy a káosz. 

Kifejezetten üzletemberek számára tervezett, egyszerűen kezelhető naptáralkalmazás, amely minden eshetőségre kínál segítséget. Van benne: eseménytervező, feladatkezelő, születésnapok, meghívók készítése, értesítés esemény visszaszámlálóval, beépített időjárás jelentés stb. Szinkronizálható a Google naptárral is. Az üzleti naptár alapverziója ingyenes, de már ez is sok funkciót kínál. 

DOODLE – Az esemény és buli szervezők megmentője! 

A Doodle egy többfunkciós értekezlet és találkozó ütemező applikáció, amely segít csökkenteni a dátum és helyszín megbeszélésére szánt időt és energiát. A Doodle minden résztvevőt ugyanazon az oldalon tart, így nem kell foglalkozni azzal, hogy az embereket összekössük egymással emailben vagy telefonon. 14 napos ingyenes próbaverziót kínál, ezen felül már fizetős. A tavasz óta létező új verzióra ugyan sokan panaszkodnak, de az applikációt fejlesztik és nyilvánvalóan még jobban kezelhető lesz, mint eddig. 

A témáról bővebben a Tovább gombra kattintva olvashatsz!

Tovább

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk