Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
KKV Business | 2022. július 18.

Tipp: Így hozd létre első remarketing hirdetésedet Facebookon

A remarketing – hivatalos nevén a webhely alapú egyéni célközönség – az egyik leghasznosabb hirdetési megoldás a Facebook rendszerében. Hiszen ennek segítségével újra utol tudjuk érni azokat, akik már jártak a weboldalunkon. Ráadásul, miután elhagyták a mi felületünket, nagy valószínűséggel a Facebookon vagy Instagramon kötnek ki néhány perc múlva. Így pedig könnyen lehet, hogy ott a mi hirdetésünk fogja őket fogadni.

(Nem véletlen, hogy ilyen sok szó esett a remarketing hirdetésekről Lévai Richárd élő közvetítésében is, amit mindenképpen érdemes megnézned, mert sok más hasznos tippet is találsz benne.)

Ok, de hogyan hozzunk létre remarketing hirdetéseket?

Az oldal alján található videóban lépésről lépésre megnézheted a teendőket, de íme egy jegyzet a feladataidról:

Illeszd be a Facebook Pixelt a weboldaladba!

A Facebook Pixel egy kódsor, ami segít a Facebooknak azonosítani a látogatóidat. Ezt érdemes beraknod a weboldalad minden aloldalába. Amikor létrehozod a Facebook Pixelt, kiválaszthatod, hogyan szeretnéd ezt megtenni:

  • Ha nincs semmi tapasztalatod a weboldalak kezelésében, akkor küldd el e-mailben az instrukciókat a webfejlesztődnek!
  • Ha egy kicsit is elboldogulsz a weboldal beállításainak alapjaival, akkor ki tudsz választani pár egyszerű megoldást, amelyik segít a telepítésben. A Google Tag Managertől a Magentón át a WooCommerce-ig találsz különböző segítségeket. Válaszd azt, amelyik illik a weboldaladhoz!
  • Ha rutinos vagy weboldalak beállításainak kezelésében akár kézzel is beillesztheted a kódot a weboldaladba.

Tipp: a Facebook Pixel alapkódja mellé rakj eseménykódokat is a fontosabb aloldaladra!

Például rakj egy vásárlás eseménykódot a vásárlás köszönőoldalára, regisztrációs eseménykódot a hírlevél feliratkozás köszönő oldalára, stb.

Hozz létre célközönségeket!

A Facebook hirdetéskezelőjében létre tudsz hozni célközönségeket azokból az emberekből, akiket a Facebook Pixel azonosított a weboldaladon.

Például megadhatod, hogy a kapcsolat aloldalad látogatóiból jöjjön létre egy célközönség, vagy azok kerüljenek egy célközönségbe, akik megnézték valamelyik terméked aloldalát.

Használd ezekhez a célközönségekhez az egyes oldalaid webcímét, vagy azokat az eseményeket, amiket telepítettél!

A témáról bővebben a Tovább gombra kattintva olvashat!

Tovább

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk