Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
KKV Business | 2022. december 02.

Ne félj a Cápáktól! – Berobbantak a piacon a vállalkozók

A Little Love Box és a Urilcard az RTL Klub futó Cápák között című üzleti showműsor negyedik évadának sikeres szereplői voltak, akik nem csak a befektetők elismerését, de a Telekom Digitálisan Tettrekész Díját is elnyerték. Megkeresésünkre elmondták, hogy a televíziós megjelenés óta folyamatos növekedés jellemzi a vállalkozásokat, a műsorban szerzett tapasztalatokat és az ismertséggel járó előnyöket pedig hasznosítják a dolgos hétköznapokban. Rétiné Félegyházy-Megyesy Anna és férje, Réti János (Little Love Box), valamint Drabant Sebestyén (Urilcard) arra biztatja a gondolattal kacérkodókat, hogy mindenképp jelentkezzenek a Cápák közöttbe. 

Mind a pároknak szóló kártyajáték, mind a digitális névjegykártya rekordeladást produkált a képernyőn való bemutatkozás estéjén. Rétiné Félegyházy-Megyesy Anna arról számolt be, hogy az üzleti showműsor eredményeképpen napok alatt kifogyott a több hónapra betervezett készletük. – Rengeteg érdeklődés és kérdés, együttműködési ajánlat került elő, még új kliensek is jelentkeztek a praxisomba, bár jelenleg még a kisfiammal vagyok otthon, így őket tovább kellett irányítanom – avat be a pár- és családterápiával foglalkozó pszichológus.

Drabant Sebestyén digitális névjegykártyát forgalmazó webáruházát is extra magas látogatottság és vásárlás jellemezte a műsor estéjén. A Urilcard megálmodója készült erre az esetre és tudatos marketinggel arra törekedett, hogy az érdeklődők közül minél több új ügyféllé váljon. Akciók várták az oldalra kattintókat. – Azt szoktam mondani, hogy a Cápák között a második indulása volt a cégemnek. Ugyanis én azelőttig csak személyes értékesítést folytattam azért, hogy megismerjem a piac igényeit. A Cápák között adott a vállalkozásnak egy széleskörű ismertséget, s ez volt az a pont, amikor átálltunk a személyes mellett az online értékesítésre is. Azóta folyamatosan értékesítünk webshopon – idézi fel Sebestyén, majd arra a kérdésre, hogy ezen kívül mit adott neki a műsor, kifejti:Nagyon sok helyen megismernek, amikor tárgyalni megyek. De egyszer előfordult, hogy ennek az ismertségnek köszönhetően vettem a bátorságot és „itt és most” bejelentkeztem előadónak egy könyvelői konferencián, ahol úgy éreztem, szívesen a pódiumra lépnék. A főszervezőtől kaptam 15 percet, rögtönöztem egy prezentációt és óriási sikert arattam a százötven fős közönség előtt. A műsorban szerzett szereplési tapasztalat nélkül ezt nem mertem volna megtenni – részletezi, hozzátéve: mindig hitt a projektjében és meggyőződése, hogy a Urilcard befutott volna az üzleti showműsor nélkül is, de csak sokkal hosszabb idő alatt. Felgyorsultak az események a műsor óta: termékfejlesztéseken van túl és saját vállalkozása végzi már a kártyák fizikai előállítását is. A közelmúltban vezette be új termékét, a telefontokra ragasztható digitális névjegykártyát, amely arra ad lehetőséget, hogy egyetlen telefonos érintéssel megosszuk az adatainkat partnerünkkel. Sebestyén a műsor egyik legfontosabb hozadékának tekinti azt is, hogy megtanulta három percben bemutatni a vállalkozását.

A témáról bővebben a Tovább gombra kattintva olvashatsz!

Tovább

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk