Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
KKV Business | 2024. június 24.

„Egy nap úgy mentem haza, hogy én felmondok!”

Lukátsné Justin Napsugár gyógytornász és sportrehabilitációs tréner 6 éve döntött úgy, hogy önállósodik.  Rögtön az elején Kertész Lilla szervezetpszichológus, business coach-hoz fordult. Napsugár mesélt nekünk arról, hogy mik voltak azok a mérföldkövek, amelyek beindították – a kezdetben kicsit döcögősen induló – vállalkozását.

„…már egyetlen konzultáció segített!”

Persze nem ment minden zökkenőmentesen az elején, sokan próbálták lebeszélni az önállósodásról, mondván hogy a településen senkit nem érdekel ennyire az egészsége, nem szánnak pénzt erre az emberek. Szerencsére ezeket a negatív véleményeket nem tette magáévá és az élet is rácáfolt ezekre. Ma már nagyon sokan járnak hozzá ilyen-olyan mozgásszegény, stresszes életmódból fakadó fájdalmakkal, sérülésekkel, gerincferdüléssel és más testtartásbeli problémákkal. Alapvetően más a profilja, mint az állami egészségügyben, ahol elsősorban gyógyított és a fő vonal a stroke utáni rehabilitáció volt, szemben a mostani mozgásfejlesztéssel. „A célom alapvetően hogy képessé tegyem az ügyfeleimet a fájdalmaktól és sérülésektől mentes, harmonikus hétköznapi mozgásokra és hogy elősegítsem, hogy olyan változatos mozgásformákat találjanak, amiket élveznek és motiváltak maradjanak a rendszeres mozgásban.”- ecseteli Napsugár.

A vállalkozása fejlesztésében nagy szerepet játszott, amikor felkereste Kertész Lilla szervezetpszichológust, hogy segítsen szakszerűbbé tenni a működést. “Szeretek írni, viszont a direkt marketingben nagyon béna vagyok. Ő rávezetett arra, hogy ne marketing szövegeket, hanem sokkal inkább egyedi edukációs tartalmakat állítsak elő.”  Ennek eredményeként most már aktívan használja a Facebook-ot, a Tiktok-ot és azt látja, hogy hasznos az a fajta tartalom, amit létrehoz. „Az írásaim alapján az emberek elkezdtek megismerni, bíznak a szakértelmemben és sokan jelentkeznek.”- teszi hozzá. Blogot is ír, amit szintén a szervezetfejlesztő szakember tanácsolt neki. Sikerélmény számára, hogy rövid idő alatt már 4 cikke került a címlapra.

A témáról bővebben a Tovább gombra kattintva olvashatsz! 

Tovább

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk