Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
KKV Business | 2024. július 31.

Az idő pénz: ne pazarold rutinfeladatokra!

Te is unod már a végtelen sok adminisztrációs papírmunkát? Úgy érzed, pont a lényegre, a kreatív tevékenységekre nem marad elég időd és energiád? Sokan vagyunk így ezzel! Ezt ismerte fel Mosolygó-Varga Bianka is, és indította el a RemoteAssistant.hu-t,hogy munkatársaival együtt levegyék a mindennapos terheket az ügyfeleik válláról, akik így sokkal inkább a vállalkozásuk jövőjére tudnak összpontosítani. 

A pénzügyi végzettséggel rendelkező Bianka 15 évet dolgozott üzleti adminisztrációs és pénzügyi területen, nagyrészt vezető pozícióban. Nagyon sokat tanult a szakmáról és szerencsés helyzetben volt, hogy minden munkahelyén olyan felsővezetői voltak, akik a mentorai is lettek egyben és őt is biztatták a fejlődésre.  

Amikor 2020-ban megszületett a kisfia, akkor kezdtek el komolyan gondolkodni a férjével, hogy milyen vállalkozást lehetne indítani, amit a kisbaba mellett rugalmasan végezhet, amiben megtalálja önmagát, és tudja hasznosítani a megszerzett tudást is. „Nyilván milliónyi világmegváltó ötletünk volt, aztán mindet szépen sorban el kellett engednünk, mert láttuk, hogy nem életképesek, vagy nem a mi területünk. Aztán teljesen váratlanul került elém ez a virtuális asszisztencia…” – mesél a kezdetekről Bianka, aki úgy érezte, hogy ez illik hozzá. Előtte csak annyit tudott róla ő is, hogy Nyugat-Európában már évtizedek óta bevált szolgáltatás és nagyon jó piaca van. Úgy érezte, hogy a meglévő szakmai tudásával könnyedén el tud indulni, ráadásul olyan szerencsés helyzetben volt, hogy már az elején – ajánláson keresztül – egyszerre két ügyféllel. „2022-ben kezdtem egyéni vállalkozóként és egy szűk fél év alatt gyakorlatilag eljutottam odáig, hogy a saját kapacitásaimat már teljesen lefedtem. „ – emlékszik vissza Bianka, aki így elkezdett gondolkodni a cég fejlesztésén. Ekkor talált rá a SkillyJobsra, akik megváltozott munkaképességű emberek munkaerőpiaci megerősítéséért dolgoznak. Őket megismerve alakult ki az az üzleti koncepciója, hogy fogyatékkal élő, de szakmailag eltökélt és profi emberekkel, valamint kismamákkal, kisgyermekes anyukákkal dolgozzon együtt.  

A remoteassistant.hu célcsoportjának a mikro és kisvállalkozásokat lőtte be, ahol megjelennek olyan munkaterhelések, amiket a cégvezetők viselnek, de elveszi tőlük az időt és az energiát attól, hogy olyan dolgokkal foglalkozzanak, ami előre viszi a vállalkozásukat. Bianka cége nagyon széles területet fed le: pénzügyi adminisztráció, riporting, könyvelés előkészítés, szerződésmenedzsment, ajánlatírás, nyilvántartások vezetése, projektmenedzsment stb. Leginkább az olyan vállalkozások az ügyfelei, ahol még nem jelentkezik annyi adminisztratív feladat, ami már igényelne egy teljes munkaidős foglalkoztatást vagy ahol alapvetően projekt feladatok vannak és csak időnként van szükség asszisztenciára. Persze számukra az sem mellékes, hogy csak egyetlen költségelemmel kell számolniuk, nincsenek járulékok, nem kellenek tárgyi eszközök, se munkaállomás és a munkaerő-megtartással vagy a helyettesítéssel járó stresszel sem kell megküzdeniük. 

A témáról bővebben a Tovább gombra kattintva olvashatsz! 

Tovább

 

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk