Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
KKV Business | 2022. október 26.

Az élő ételek varázsa és a természet szeretete

Dr. Turi Glória, a Kft. ügyvezetője pedig az élő példa minderre. Glóriából hihetetlen energia és életszeretet árad, pedig neki is megvoltak a maga nehézségei. „Minden jó, ha a vége a jó – valahogy így indultam én is” – kezd el mesélni. „Egy betegség vezetett arra, hogy életmódot – és ezzel étrendet is – váltsak. 

Ekkor ismerkedtem meg a tisztán növényi összetevőkből álló, nyers vegán étrenddel. Én ezeket élő ételeknek neveztem, mert 15 éve a ’nyers’ szó még félreérthető volt itthon. Tehát eleinte a betegség motivált. Búzafű, növényi hajtások, zöld levelekben gazdag turmixok fogyasztása – ez volt az elsődleges. Ugyanakkor mivel nehezen lehetett mindent beszerezni, ezért tanultunk, kísérleteztünk, olvastunk, nekiálltunk gazdálkodni. Néha könnyebben, néha nehezebben mentünk ezen az úton. A növények szeretete eleve ott volt a családunkban, de mi a végzettségünket tekintve ’kicsit’ messzebb kerültünk ettől a világtól. Én ugyanis eredetileg jogász-közgazdász vagyok, a férjem, Laci pedig villamosmérnök” – folytatja. 

Ma már viszont csak növényekkel foglalkozunk, pedig eleinte fel sem merült, hogy ebből önálló vállalkozás lesz. Azonban mivel egyre többen látták a javulásomat, így ezzel párhuzamosan a ’zöld’ italaimat, a ropogtatnivalóimat és a növényi hajtásokat kipróbálók száma is nőtt. Amikor ez már túllépett a ’baráti szívesség’ szintjén, akkor vettem a bátorságot, és elindultam egy addig számomra ismeretlen úton. Vicces helyzetek azért itt is adódtak, példának okáért alig tudtam elmagyarázni a hatóság embereinek, hogy mi is az az élő kenyér. Ebből tanulva a következő ügyfélfogadásra már különféle mintákat is vittem magammal. Ezzel együtt hazudnék, ha azt állítanám, hogy egyszerű volt elmagyarázni, mitől élő egy torta vagy keksz, ami csak aszalással készül. De rengeteg kóstolót is tartottunk előadásokkal összekötve, amik minden esetben sokat segítettek” – mosolyog Glória. 

És hogy milyen jó ötlet volt rálépni erre az útra, azt jól mutatja, hogy Glóriáék három éve pedig egy élelmiszeripari kisüzemet is kialakítottak, ahol az időközben felcseperedő gyermekik is besegítenek. Továbbá a pandémia is változásra ösztökélte őket, így rövid idő alatt létrehoztak egy webáruházat, bevezették a házhozszállítási szolgáltatást, a felszabaduló gyártási időben pedig elkezdtek a fermentálással foglalkozni. Utóbbi voltaképpen egy természetes erjesztési folyamat, amely egyrészt egészen egyedi ízt ad az ételeknek, másrészt az egészségre is jó hatással van. 

De rugalmasságuk a különféle újítások mellett másban is megnyilvánul. 2017-ben ugyanis nevet változtattak. Így lett az eredeti Csírák.hu-ból NaTuri. Ez egyrészt pontosabban kifejezi fejlődésüket, a vállalkozás üzenetét. A természettel, természetességgel való szoros összhang mellett pedig ott van a családnévvel való hasonlóság. „Érdekes, hogy sokszor nem is jönnek rá az emberek a saját nevünkkel való párhuzamra. Viszont jó látni a mosolyt az arcukon, amikor kiderül ez az összefüggés is” – árulja el Glória. 

A NaTuri tudatosságát pedig az is jól mutatja, hogy nagyjából 13 éve van honlapjuk, de jelen vannak az Instagramon is, Facebook-oldalukat pedig már 10.000-nél is többen követik. Glória lelkesedése és tudatossága pedig ezen a szinten is megmutatkozik, példának okáért még egy egyetemen tartott kurzuson is részt vett, hogy tényleg a maximumot hozhassák ki a modern technológiából. „Minden újabb digitális megoldás megkönnyítette a vevőinkkel történő kommunikációt. Ők pedig nagyon hálásak ezért, hiszen így jóval többen ismertek meg minket és termékeinket, valamint könnyebben megszólíthatjuk őket a mindennapokban is. Folyamatosan kommunikálunk Facebookon, Instagramon, hírlevélben és ott van a már említett honlapunk és webshopunk is. Ugyanakkor nem titok, hogy mindez folyamatos innovációt igényel, hiszen a különböző platformok és a vevői igények is állandóan változnak. Ehhez alkalmazkodva most már szakértők bevonásával fejlesztjük a digitális kommunikációnkat és tervben van a weboldalunk megújítása is.” 

A témáról bővebben a Tovább gombra kattintva olvashatsz!

Tovább

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk