Július 4-én elstartolt a Marketing Summit Arany fokozatú támogatója és Telekommunikációs Partnere, a Telekom Hello Biznisz Alakíts nagyot! online sorozata, amelyben a Telekom szakértői és Wolf Gábor marketing tanácsadó két mikrovállalkozáson keresztül mutatják meg, hogy a digitális megoldások, eszközök segítségével hogyan léphetnek előre – akár néhány nap leforgása alatt – a vállalkozások.
A Hello Biznisz csapata hosszú ideje dolgozik valódi vállalkozókkal, de eddig sosem volt rá lehetőségük, hogy pillanatképek helyett részletesen bemutassák, hogyan fejlődnek ezek a vállakozások. Ezért most egy új formátumot, az átalakító show műfaját hívták segítségül és elindították az „Alakíts nagyot!” című online sorozatot, ez lett a nyári kampányuk alapja.
Wolf Gábor kisvállalkozás-szakértő két vállalkozóhoz látogatott el, hogy felmérje a fejlesztendő területeket, majd ő és telekomos szakértői csapata digitális és fizikai megoldásokkal orvosolta a felmerült problémákat. A műfaj egy izgalmas produkciós folyamatot eredményezett, hiszen most egy szokásos 30 másodperces TV spot helyett nagyjából 30 percet forgattak le több napon át és a pontos jelenetek a reality formátum miatt élőben alakultak.
A sorozat két főszereplője Stein Alexandra, a Royal Családi Szépségszalon tulajdonosa és Pancsira László, a FürjPiac tulajdonosa a szakértőkkel együttműködve mutatják be hogyan segítenek a digitális megoldások abban, hogy a vállalkozó a szakmája legjobbja lehessen és vállalkozása folyamatosan fejlődjön.
Alexandra szalonja többek között selfie-fallal, gyereksarokkal és új honlappal gazdagodott, míg Laci látványos marketingeszközöket és egy ministúdiót kapott, ahonnan a Facebookra szánt videóit rögzítheti. Az átalakításokat alig néhány hét alatt végezték el szakértőink a vállalkozókkal szorosan együtt dolgozva és a folyamat közben is rengeteg hasznos tanáccsal látták el őket, hogy hogyan hozhatják ki a legtöbbet a vállalkozásukból.
„Hiszünk abban, hogy a digitális megoldások, lehetőségek kihasználása teszi lehetővé a vállalkozások non-stop fejlődését, és így az üzleti eredményességet. Célunk a vállalkozók digitális átalakításának megmutatásával az, hogy a jó példákon keresztül minél több vállalkozás jusson el eddig a felismerésig” – mondta el Iski István, a Telekom kis-és középvállalkozások területének vezetője.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk