Az elmúlt néhány évben a digitális eszközök, modern irodai megoldások új lehetőségeket nyitottak a vállalkozások számára, – mégis sokan rögtön lemondanak róluk, mert azt gondolják: ezek a szolgáltatások biztos csak a nagyobb cégeknek éri meg, vagy csak első ránézésre bonyolultnak tűnnek. Pedig a kisebb vállalkozások ugyanúgy profitálhatnak az irodai megoldásokból, mint a nagyobb vállalkozások. Ha a cégünk működését szeretnénk egyszerűsíteni, hatékonyabbá tenni, szeretnénk lehetővé tenni, hogy az üzleti dokumentumokat akárhonnan, több kollégánk is elérje, mindezt a GDPR szabályok betartásával, számos megoldás érhető el a piacon.
Az egyes szolgáltatások közötti mérlegelésnél érdemes azt is figyelembe venni, hogy a szolgáltató milyen segítséget nyújt az eszközök bevezetésében és használatában.
Tipp: Válasszunk megbízható partnert, aki lépésről lépésre végig vezet minket a szolgáltatás beállításán. Azt se felejtsük el, hogy a használat során is felmerülhetnek kérdéseink, így fontos, hogy a szolgáltató ekkor is folyamatosan elérhető legyen.
Kis lépésekben érdemes elindulni, cégmérettől függetlenül, egyéni vállalkozóktól kezdve bárkinek!
Hogyan tudod elkezdeni használni a felhőszolgáltatást a cégednél?
Felhő alapú szolgáltatásokból a legmodernebb informatikai megoldások érhetőek el, használat alapú árazással bárki számára.
A Microsoft felhőszolgáltatásai például cégmérettől függetlenül lefedik a leggyakoribb üzleti igényeket, legyen szó az üzleti levelezésről, csoportmunka és közös tárhely szolgáltatásokon át az összetettebb biztonsági és kibervédelmi megoldásokig.
Miután kiválasztottuk a megfelelő csomagot, már rögtön bele is botlunk az első nehézségbe, a saját tartomány beállításába. Jó hír, hogy a vásárlást követően a szolgáltatók nem engedik el a kezünket, lépésről lépésre végig visznek minket a szolgáltatás kezdeti beállításán és a használat során is folyamatos segítséget nyújtanak.
1. Kezdeti beállítás, konfigurálás
A Magyar Telekom minden munkanapon 8:00-tól 20:00-ig a +36 80 202 500-as telefonszámon közvetlenül olyan szakértővel kapcsol össze, aki végig tud vezetni a kezdeti, alapvető beállításokon a felhasználók és licencek beállításáig, útmutatóval segítve a későbbi finomhangolásokat. Ez a szakértői szolgáltatás ráadásul díjmentes a Telekomnál!
2. Egyedi igények egyeztetése
10 felhasználónál nagyobb cégek esetén érdemes részletesen egyeztetned a szolgáltatóval az üzleti igényeidet és azt, hogyan érdemes beállítani a levelezést. Ehhez a Magyar Telekom külön email migrációs szolgáltatást kínál.
3. Munkatársak oktatása, folyamatok újrahangolása
A digitális megújulás kultúraváltást is jelent, az új eszközöket nem elég megvenni, használni is tudni kell. Fontos a munkatársak tájékoztatása az új megoldás lehetőségeiről, és ki kell dolgozni az új munkamódszereket, amellyel pl. időt lehet megtakarítani. Hogyan kell használni pl. a Microsoft Teamst és milyen lehetőségei vannak az adott cég számára? Ha azt szeretnénk, hogy a munkatársak integrálják az új eszközöket a mindennapi munkájukba, ahhoz oktatásra lesz szükségünk, amiben a Magyar Telekom szintén segítséget nyújt.
A témáról bővebben a Tovább gombra kattintva olvashat!
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk