Vladimir Gnjidić 2011 novembere óta dolgozik a METRO csoportnál. Karrierjét a METRO Horvátországnál kezdte, ahol beszerzésért felelős igazgatótanácsi tagként szerzett tapasztalatot, majd kereskedelmi igazgatói pozícióba került. 2019-től a METRO AG cseh tagvállalatánál, a MAKRO Csehországnál különböző igazgatósági pozíciókat töltött be a kereskedelmi területen, legutóbb az értékesítésért és az üzemeltetésért felelt.
A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a METRO Magyarország öttagú Igazgatótanácsában két nemzetközi felsővezető foglal immár helyet, mivel március 1. óta Marijana Racic látja el a METRO Magyarország gazdasági igazgatói feladatait. Marijana Racic a METRO Szerbiától érkezett, ahol ugyanezt a pozíciót töltötte be. A METRO Magyarország Igazgatótanácsában dr. Kápolna Beáta beszerzési igazgató, Kaszás Helga People and Culture igazgató, valamint Tóth-Korom Péter értékesítési és üzemeltetési igazgató foglalnak még helyet.
Az új felsővezetők érkezésével az áruházlánc 2021-ben meghatározott nagykereskedelmi stratégiájának megvalósítása újabb fázisához érkezik. A magas hatékonyságra koncentráló áruházátalakítások hamarosan lezárulnak, így ezekre az alapokra építve a vállalat a professzionális ügyféligények kielégítésének további felgyorsítására összpontosít, kihasználva többcsatornás szolgáltatásainak egyedülálló erejét.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk