A közgazdász végzettségű szakember még 2007-ben csatlakozott a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Nestlé márkájához a Nespresso-hoz magyarországi üzletfejlesztési menedzserként, majd 2011-től a Nespresso magyarországi vezetőjeként a romániai piacnyitást is támogatta. 2015-ben a cég európai csapatához igazolt át regionális üzletági menedzserként a skandináv piacokra összpontosítva. A következő felkérés 2018-ban érkezett: összehangolt skandináv stratégiát és egységes északi régiót kellett kialakítania a Nordic régió üzleti vezetőjeként. A gondoskodó vezetői stílusáról ismert szakember irányítása alatt új, a régió összetettségét sikeresen kezelő szervezeti struktúra, sokszínű és együttműködő csapat, valamint agilisabb, hatékonyabb és fogyasztóközpontúbb szervezet jött létre.
"Nagyon örülök, hogy hazatérhetek, és ismét támogathatom a Nespresso magyarországi üzletmenetét. Bár az üzleti környezet jelentősen megváltozott az elmúlt évek során, hiszem, hogy a jelentős gazdasági kihívásokon túl, számos lehetőség áll előttünk az értékteremtésre akár az innováció vagy a fenntarthatóság területén”- összegzett Flesch Gábor, aki kivételes üzleti tapasztalatával és széleskörű piaci tudásával, továbbá a magyar piac átfogó és mélyreható ismeretével 2022. október 1-jétől tölti be a magyarországi üzleti vezetői pozíciót. Elődje, Alberto Vercelli a Nespresso nyugat-európai zónájában folytatja a karrierjét.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk