Tordai Norbert április 1-től vette át az Adaptive Media programmatic értékesítési üzletágának vezetését. A szakember feladata a cég programmatic értékesítési folyamatainak összehangolása és irányítása, valamint értékesítési stratégiájának megvalósítása lesz.
Tordai Norbert több mint 10 éve dolgozik az online média területén, ez idő alatt jelentős tapasztalatot szerzett mind kampánymenedzsment, mind programmatic téren. Karrierjét elsősorban kiadói és sales house oldalon töltötte: 2014-ben kampánymenedzserként csatlakozott a CEMP (ma Indamedia) csapatához, ezt követően induló site-ok felépítésében segített hirdetéstechnológiai szempontból, míg 2018 és 2022 márciusa között az EvoMediánál felelt a cég HOPPex programmatic területéért és fejlesztéséért.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk