Rajna Gábor a budapesti Corvinus Egyetemen végzett Pénzügy és kockázatkezelés szakon, pályafutását a BNP Paribas-nál kezdte piaci kockázatkezelőként. A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagjánál, a K&H-nál 2003 óta dolgozik, 2007 és 2010 között a Treasury értékesítés osztály vezetőjeként bizonyított. Karrierjét a KBC Treasury lengyelországi vezetőjeként folytatta. 2013-ban tért vissza a K&H-hoz mint marketingvezető. Az elmúlt hét évben a lakossági értékesítésért felelt, és meghatározó szerepet játszott a Lakossági banki üzletág sikeres továbbfejlesztésében. Szakmai pályafutása során tapasztalatot szerzett mind a lakossági, mind a vállalati ügyfelek kiszolgálásában, valamint az értékesítési hálózatok és csatornák irányításában.
„Gábor a K&H-nál és a KBC Csoportnál eltöltött közel húsz év alatt folyamatosan bizonyította, hogy rendelkezik a vezetői képességek és az üzleti tevékenységünk mély ismeretének megfelelő kombinációjával ahhoz, hogy az Üzleti ügyfelek divíziót további növekedéshez vezesse. Eddigi tapasztalatai segítik majd abban is, hogy az innováció, a fenntarthatóság és a digitálizáció területén az Üzleti ügyfelek divíziót a következő szintre emelje” - mondta el Guy Libot, a K&H Csoport vezérigazgatója a kinevezés kapcsán.
2022. április 1-jétől az Üzleti ügyfelek divízió eddigi vezetője, Patrick Van Overloop visszatér a KBC Csoport brüsszeli központjába, hogy új feladatokat lásson el a Csoport Hitelkockázati igazgatóságán. Patrick széleskörű tapasztalattal rendelkező vezető, aki 2017-ben csatlakozott a K&H-hoz. Az évek során többször bizonyította elkötelezettségét, amellyel a K&H üzleti és vállalati ügyfeleinek fejlődését támogatta.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk