„A meglévő ügyfeleinknek nyújtott folyamatosan magas minőségű szolgáltatás és az ügyfélélmény növelése mellett legalább ennyire fontosnak tartom, hogy a social media terület az ügynökségen belül is élen járjon a jövőben akár a new business, akár a látványos és mérhető sikert, szakmai elismerést kivívó kampányok terén” – fogalmazta meg Prezenszki Alex a legfontosabb kihívásokat. Új felelősségi körében kimondottan előnyösnek érzi, hogy a korábbi content irányú tapasztalatait az elmúlt években média-performance fókusszal bővítette, mert ahhoz, hogy kiaknázza a digitális költésből folyamatosan egyre nagyobb szeletet kihasító social mediában rejlő lehetőségeket, mindkét szemléletmódra szüksége lesz.
„Örülünk, hogy újra üdvözölhetjük Alexet a fedélzeten! Kinevezésével ismét új lendületet kap a mind létszámában mind ügyfélkörében folyamatosan bővülő közösségi média terület nálunk” – értékelte a változást Biró László, a Mediator CEO-ja, aki szerint továbbra is hatalmas potenciál rejlik a social mediában mind az integrált szolgáltatásokkal támogatott márkák, mind az önálló ügyfelek kiszolgálása esetében.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk