Angelus Barbara az elmúlt több, mint húsz évben több ötcsillagos szálloda piaci bevezetésének marketingkommunikációjáért felelt, így többek között a parádsasvári Kastélyhotel Sasvár, a Somogy-megyei Hertelendy Kastély, és a Buddha-Bar Hotel Budapest Klotild Palace márkaépítésével szerzett tapasztalatot.
A szakembera Covid előtt két évig a Gundel étterem 125 éves jubileumi évének kommunikációját vezette, majd az étterem bezárása után a Kodolányi János Egyetem marketing csapatának élén az egyetem brandjének megújulásán, ismertségének növelésén dolgozott. 2022 januárjában csatlakozott az 50 éves Hard Rock brand első közép-európai szállodájának nyitó csapatához. Az elmúlt három hónapban részt vett a Nagymező utcában található 136 szobás szálloda piaci bevezetésének, kommunikációjának előkészítésében.
Barbara fontosnak tartja a jövő generációjának mentorálását, ezért óraadóként évek óta tanít a Kodolányi János Egyetemen vállalati- és személyes márkaépítést. Innovatív szemléletét az egyetem szenátusa 2020-ban címzetes egyetemi docens címmel ismerte el. A Protégé Turisztikai Program mentorcsapatának tagja, melynek célja pályakezdő fiatalok támogatása.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk