Az idén kilencedik születésnapját ünneplő cég ügyvezetője, Sándorfi Balázs, az átalakítás fő indokaként emelte ki, hogy az elmúlt évek sikeres termékportfolió bővítése és szervezeti növekedése miatt szükségessé vált a marketing területen is a szintlépés. „A nagyon erőteljes növekedési dinamikánk fenntartásához elengedhetetlenné vált a marketing aktivitásunk irányításának top menedzsment szintre emelése” - mondta.
Az újonnan létrejött pozíció élére Koronics Krisztiánt választotta a Bankmonitor. A szakember feladata lesz a marketing stratégia meghatározása, a tartalmi és digitális marketing szervezeti egységek szakmai irányítása, a vállalat marketing megállapodásainak lebonyolítása, valamint a marketingtechnológiai platformok működtetése és új megoldások bevezetése.
Koronics Krisztián 26 éves digitális marketing tapasztalattal rendelkezik. Pályafutása során több nemzetközi reklámügynökség magyarországi digitális divíziójának elindításában vett részt stratégiai és operatív vezetőként. Magyarországra való visszatérése előtti közel 9 évben Malajziában dolgozott a Dentsu helyi irodájában az ügynökség kiemelt ügyfelének projektvezetőként, majd a Grey malajziai irodájában lett digitális stratégiai vezető. 2018-tól Délkelet-Ázsia luxus- és prémium termékek piacvezető kereskedőjénél látta el a digitális csoport stratégiai és operatív vezetői pozícióját 6 országban.
Sándorfi Balázs ügyvezető innentől Huszár István COO-val és Koronics Krisztián CMO-val együtt irányítja a Bankmonitor szakmai munkáját.
(Forrás: LinkedIn)
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk